Endomondo mar 2018

Du læser en tråd i debat > motion

#1
Endomondo mar 2018

Endo mar 2018

Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.

endomondo.com

Kopier og sæt ind i din browser. Dur ikke i appen.

Hilsen Alinea - den ikke mere evige sekser. Nu er det meget værre.

Knæet har drillet hele februar. NU prøver jeg trædemøllen igen i dag!!!!
6 år1. marts 2018 kl. 08:20
#2
Hjææælp!
Nu kan jeg så ikke finde ud af at tilmelde mig. Jeg har kopieret linket ind i browseren, og kan se jer andre, men der står Du deltager ikke. Jeg kan ikke finde nogen knap til at tilmelde mig. Og når jeg efterfølgende åbner appen, kan jeg ikke finde den på listen over udfordringer. Og - jeg kan ikke huske, hvad jeg gjorde for en måned siden! :-/
6 år5. marts 2018 kl. 08:20
#3
MarleneP - først skal du logge ind, SÅ kan du se tilmeld knappen. Måske er det der det driller?

Se her:

drive.google.com

Og det gør ikke noget du melder dig senere end den 1 - alle dagene baglæns bliver talt med!

Hej, Alinea
6 år5. marts 2018 kl. 09:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });