fejlmelding men normal funktion af vægtgraf

Du læser en tråd i debat > madital.dk


#1
fejlmelding men normal funktion af vægtgraf
Hej Lone
Hver gang jeg går ind på vægtgrafen får jeg en fejlmelding der kun siger 'øv der skete en fejl, kontakt administrator hvis problemet fortsætter'. Jeg har intet problem med at se selve grafen, så jeg aner ikke hvad fejlen består i, kun at fejlmeldingen konsekvent kommer frem.
Hilsen Silvercocker
5 år14. januar 2019 kl. 16:55
#2
Hej Silvercocker,

Tusind tak for din tilbagemelding. Jeg har været meget i tvivl, om de berørte af denne fejl kunne se graferne eller ej, da jeg ikke selv har kunnet fremkalde fejlen.

Jeg vil fjerne fejlmeldingen i denne uge.

TAK! :-)

Vh Lone
5 år14. januar 2019 kl. 16:58
#3
Hej Lone
Jeg modtager stadig fejlmeldingen. Jeg har dog lagt mærke til at når jeg indtaster min vægt, bliver den ikke vist på grafen førend jeg går en dag frem. Kan det være det der er fejlen?
5 år20. januar 2019 kl. 14:34
#4
Tak, det vil jeg lige se efter.

Vh Lone
5 år20. januar 2019 kl. 15:28
#5
Jeg har lavet en lille ændring og er spændt på at høre, om det har en effekt :-)

Hvis du ser meddelelsen igen, vil jeg gerne vide det. Hvis du ikke ser meddelelsen igen lige med det samme, så afvent et par gange og se, om den forbliver væk :-)

Vh Lone
5 år20. januar 2019 kl. 16:51
#6
Jeg kan se, at det ikke gjorde en forskel. Jeg prøver noget andet.

Vh Lone
5 år21. januar 2019 kl. 06:51
#7
Så er der en ny lille ændring. Afventer om den giver meddelelsen.

Vh Lone
5 år21. januar 2019 kl. 08:05
#8
jeg fik lige beskeden igen da jeg gik ind i bmi. jeg lagde mærke til at kalenderen gik på 23.1 frem for 24.1.
5 år24. januar 2019 kl. 06:45
#9
Tak. BMI grafen er også rettet nu :-)

Og tak for din opmærksomhed omkring datoen - det vil jeg se nærmere på.

Vh Lone
5 år24. januar 2019 kl. 07:24
#10
Hej Lone
Beskeden dukker stadig op fra tid til anden, men lidt forskellige steder. I dag kom den da jeg ville se min vægtgraf længere tilbage i tid.
5 år30. januar 2019 kl. 06:18



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });