Når jeg taster motion ind, så kan jeg ikke altid se hele tesksten og tallet for aktivitetsniveauet. F.eks er alle "lege med børn" tekster ens for mig, da jeg ikke kan se den del af teksten hvor de er forskellige.
Kan man ikke lave en horizontal scrollbar så man kan se det sidste af teksten - eller vise de hele nedenunder, sammen med kategori - så jeg kan få det hele at se?
15 år18. april 2010 kl. 18:06
Lone administrator
#2 af Lone (administrator)
re: For lange motionstekster
Hej iakob,
Jeg er klar over problemet. Indtil der kommer en løsning, kan du dobbeltklikke på aktiviteten, hvor den fulde tekst vil dukke frem på skærmen.
Mvh Lone
15 år18. april 2010 kl. 18:21
SiriS (slettet)
#3 af SiriS (slettet)
Ooh, det var et godt tip, som jeg aldrig havde fundet frem til selv. Mange tak! Der er alligevel plads til forbedringer af ting, som man bare lever med uden at tænke over det.
15 år19. april 2010 kl. 10:15
iakob
#4 af iakob
Tak for svaret. Jeg har været væk fra madital et stykke tid og kan derfor ikke længere huske alle fiduser.
Men jeg vil gerne tilføjet at jeg synes siden har fået et gevaldigt ryk opad, rent grafisk. Den er blevet virkelig flot.
Det eneste som generer mig, er at jeg sidder i et forholdsvis åbent kontorlandskan og jeg taster mad ind i løbet af dagen - også på arbejde. Og så står min vægt midt på skærmen i flotte lyse farver.
Det er naturligvis en god idé at vise vægten - faktisk kunne man godt supplere det med en delta-vægt (f.eks. [+/- 3,2 kilo] fra én eller anden dato man selv har tastet ind. Men jeg er ikke særlig interesseret i at alle mine kollegaer følger med.
Så... um... kan der gøres noget ved det?
Bortset fra denne lille detalje (og det er en lille detajle) så er det blevet en mega-flot side. Indholdsmæssigt er den også blevet bedre, men den var jo allerede super-god da jeg startede med madital :-D
15 år20. april 2010 kl. 10:35
rdrd (slettet)
#5 af rdrd (slettet)
Hvis du skriver direkte til Lone fra menuen kontakt nederst på siden, så kan hun skjule din vægt. Alternativt kan du gå ind i profil > ret profil og vælge at din vægt skal stå med småt.
15 år20. april 2010 kl. 13:05
Lone administrator
#6 af Lone (administrator)
Vil lige give rdrd ret - du kan bare skrive :-)
Hvordan ville I have det med, at det var de tabte kg, som stod der i stedet for? Det giver måske mere mening, at det er dét tal?
Og tak for roserne :-)
Mvh Lone
15 år20. april 2010 kl. 18:04
SiriS (slettet)
#7 af SiriS (slettet)
Jeg synes det er fint som det er. Man kan også have som mål at tage på eller bevare vægten, og hvad så?
15 år20. april 2010 kl. 20:13
Lone administrator
#8 af Lone (administrator)
Når man tager på, kan programmet jo vise +5 kg i stedet for -10 kg :-)
Holde vægten: her kunne vægtudsving fra den ønskede vægt vises i både + og -.
Det er nok bedre at spørge, hvilket tal I er mest obs på? Hvad I vejer lige nu? Hvor meget I har tabt jer? Hvor mange kg I er fra mål?
Hvilket tal kigger I specielt efter? Så er det jo det der skal stå :-)
Mvh Lone
15 år20. april 2010 kl. 21:18
rdrd (slettet)
#9 af rdrd (slettet)
Jeg er også godt tilfreds med det som det er. Men hvis det ikke er for besværligt, så kunne du evt lave afkrydsnings felter, til hvad man gerne vil have vist.
15 år20. april 2010 kl. 21:40
gtfh (slettet)
#10 af gtfh (slettet)
Stemmer for den aktuelle vægt. De andre er "for flydende", men vægten ved man hvad er -)
Kan man ikke lave en horizontal scrollbar så man kan se det sidste af teksten - eller vise de hele nedenunder, sammen med kategori - så jeg kan få det hele at se?