re: Frivillig hjælp søges til tiltag "flere varer"
Det er bare kanon - super mange tak!
Jeg har ændret brugernavn til kun "Tulip" og sat den som producentprofil. Så overfører jeg lige den grønne slagter til Tulip senere :-)
Mvh Lone
16 år26. maj 2009 kl. 21:50
bruger slettet
#42 af bruger slettet
Selvom jeg er helt ny bruger, vil jeg gerne tage Thise Mejeri, da det er vores foretrukne! Det kan vel ikke tage så længe, regner jeg med? Har du nogle fif til dem?
Mvh Rumpigen
16 år7. juni 2009 kl. 20:58
bruger slettet
#43 af bruger slettet
Svarer lige mig selv for at stille et par spørgsmål - jeg er i gang med at oprette thieses mælkeprodukter. Er det nok at skrive de oplysninger, jeg har gjort, altså kun dem, der står på kartonen/deklarationen på deres hjemmeside? Det er energi, fedtprocent, kulhydrater, protein, B2/riboflavin, calcium og fosfor?
Mht. til hvad jeg skriver under produktnavn - kan du så ikke lige se det i den fiktive profil: Thiese - password 1234. Vi skal vel helst skrive det på samme måde... Og Arla-produkterne står lidt anderledes kunne jeg se...
Mvh Rumpigen
16 år8. juni 2009 kl. 09:00
bruger slettet
#44 af bruger slettet
Tænkte på om jer der taster ind, af og til kigger om der er kommet nye vare? Nu har jeg fx. lige købt steff houlberg grill pølser med ost og dem kan jeg ikke finde i listen. Men tænker at det nok er en sommervare og den derfor ikke er tastet ind.
16 år9. juni 2009 kl. 12:57
Lone administrator
#45 af Lone (administrator)
Kære brugere,
Jeg vil lige sige, at jeg er lidt hængt op lige pt. med eksamen på mit job.
Efter den 24. juni har jeg mere tid igen :-)
Jeg følger med i jeres indlæg, men er ikke så aktiv lige pt. og får kun svaret på ganske få mails.
Thiese: det lyder som om du gør det rigtigt mht. producenten. Jeg skal blot have oprettet din Thiese-profil som en producent-profil, for at andre brugere kan se produkterne. Det kommer lige senere :-)
Mvh Lone
16 år9. juni 2009 kl. 20:57
Anonym
#46 af Anonym
Hej. Vil bare lige gøre opmærksom på at mejeriet hedder Thise, og ikke Thiese :o) Hilsen en mælkeleverandør til Thise
16 år15. juni 2009 kl. 21:54
Lone administrator
#47 af Lone (administrator)
Anonym> Tak for rettelsen - det skal nok stå rigtigt på produkterne.
Jeg vil blot meddele, at jeg nu er aktivt tilbage igen, så jeg håber på at få tastet Kohberg ind som den næste.
I må stadig gerne melde jer til.
Hvis I er færdige med at indtaste et produkt, vil I så ikke give besked? Så markerer jeg det som afsluttet :-)
I øvrigt rigtig god sommer!
Mvh Lone
15 år26. juni 2009 kl. 17:20
antihero (slettet)
#48 af antihero (slettet)
Jeg vil stadig gerne.. men ved ikke hvad jeg skal gå igang med.
15 år27. juni 2009 kl. 11:18
antihero (slettet)
#49 af antihero (slettet)
Færdiggjorde Kohberg igår. Går igang med Castus (castus.dk) og Haribo (haribo.de)
15 år28. juni 2009 kl. 10:35
Haribo
#50 af Haribo
Ej hvor lækkert!
Jeg har lavet Castus-profilen om til producentprofil.
Har oprettet en Hariboprofil med password: Haribo (det kan du bare ændre, når du går i gang).
administrator
Jeg har ændret brugernavn til kun "Tulip" og sat den som producentprofil. Så overfører jeg lige den grønne slagter til Tulip senere :-)
Mvh Lone