Har det superdårligt med mig selv :(

Du læser en tråd i debat > gode råd


#1
Har det superdårligt med mig selv :(
Sagen er at jeg idag, har dyrket en masse motion - zumba 1t. stam op 1t og så har jeg gået 14km.
Jeg er 169 og vejer 48. - så med alt den motion har jeg forbrændt i alt 2300kcal.

Jeg har så spist morgenmad, og frokost, og jeg har spist omkring 670-680 inden klokken 17. - så da jeg kommer hjem fra noget arbejde og jeg har kun drukket noget for ca. 120kcal. og jeg har så 1200(ca.) tilbage. - Skal siges at jeg ikke vil tabe mig.
Men da jeg så kommer hjem 21, så er jeg ikke rigtig sulten, men spiser alligevel, men så kommer sulten bare og jeg får intaget ca. 900-1000 på kort tid - max en time :|
Jeg ved ikke om det er normalt, men jeg får det simpelthen så dårligt, selvom jeg stadig har 550kcal tilbage :(
Er det normalt, at man er så sulten? Og hvad ville I gøre?
Ville I have indtaget så mange kalorier, hvis I nu ikke havde spist så meget eller ville I have spist normalt, og stoppe, selvom i var over 1.000-800 i underskud?
Eller? Jeg føler mig rigtig ulækker og er bange for at overspise en dag.

ps. det skal også lige siges, at jeg ikke have mulighed for at spise noget før :(
12 år18. februar 2012 kl. 22:30
#2
re: Har det superdårligt med mig selv :(
Ingen der kan svare på mine spørgsmål? :|
12 år19. februar 2012 kl. 13:21
#3
re: Har det superdårligt med mig selv :(
Har det at du skriver du har det dårligt noget med din lave vægt at gøre?
12 år19. februar 2012 kl. 13:37
#4
re: Har det superdårligt med mig selv :(
nej, jeg har det dårligt over, at jeg har spist så mange kalorier på så få minutter, når det er meningen, at jeg skal spise dem hen over dagen.
12 år19. februar 2012 kl. 15:55
#5
re: Har det superdårligt med mig selv :(
Kan ikke se problemet, så vil tro det er meget normalt, du har jo lavet meget, så din krop har jo brug for energi at køre på.. 48 lyder godt nok heller ikke af meget..
12 år19. februar 2012 kl. 17:51
#6
re: Har det superdårligt med mig selv :(
Selvfølgelig er det normalt du er sulten, du har jo forbrændt meget mere end du har spist. Og derfor er det naturligt, at du spiser meget. Men du er jo ganske undervægtig, så måske skal du forsøge at spise større måltider i løbet af dagen, når du dyrker så meget motion. Din krop skal jo gerne kunne blive ved med at holde til det.
12 år19. februar 2012 kl. 18:21
#7
re: Har det superdårligt med mig selv :(
Du skriver du har det dårligt efter aftensmaden . Er det fysisk fordi du har spist for hurtigt eller hvad. ???Ja ellers ville jeg spise langsommere med sørg for du får nok.....ville spise hele aftenen.
12 år19. februar 2012 kl. 19:18
#8
re: Har det superdårligt med mig selv :(
nej, deter fordi, jeg begyndte at "grovæde", da jeg kom hjem og spiste lidt over 1000kcal under 1 time. Så fik jeg dårlig samvittighed
12 år19. februar 2012 kl. 19:34
#9
re: Har det superdårligt med mig selv :(
Jeg forstår godt, at du begyndte at grovæde.. Når du har motioneret så meget, skriger kroppen jo efter mad.. Især når du er så tynd..
Du skriver, at du ikke vil tabe dig, god start.. Hvad med at tage på?
12 år19. februar 2012 kl. 20:43
#10
re: Har det superdårligt med mig selv :(
lidt. Men så er der alligevel noget, der holder mig tilbage.
12 år19. februar 2012 kl. 20:57



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });