Av min røv

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#1
Av min røv
Hej.
Ved godt det er en lidt sjov ting, men mener den bogstaveligt.
Jeg har tabt mig 23 kg, og har fået det problem at min røv vist ikke er polstret nok mere, har været ved lægen, og det var en af hendes teorier.
Jeg får ondt når jeg har siddet lidt tid, når jeg skal rejse mig.
Det er først når jeg rejser mig det er galt, eller hvis jeg flytter på mig.
Er der andre der har samme problem?
Ved godt det er noget mærkeligt at spørge om, men vil lige vide om det er mig der er mærkelig.
12 år29. marts 2012 kl. 08:38
#2
re: Av min røv
Det er godt nok lidt mærkeligt synes jeg. Det plejer ikke at være et problem at man ligefrem får ondt af at sidde pga for små fedtdepoter på bagdelen før man er decideret undervægtig. Hvis man har en nogenlunde fornuftig fedt%(og det formoder jeg at du har, dit bmi taget i betragtning, men da bmi self ikke er den bedste kilde skal jeg ikke kunne sige mig sikker, men du har jo en meget normal vægt) burde man vel som udgangspunkt ikke have et sådant problem...

Jeg har selv prøvet det, ja, men der var jeg også for tynd, jeg skal ned på de 56-57kg før jeg får nævnte problem og jeg er endda 175cm(har haft anoreksi så kender alt for meget til problematikken ved ubeskyttede knogler). Og jeg er ikke spinkelt bygget, jeg har kraftig knoglebygning, så synes det lyder vildt at du skulle få ondt. Men måske dit fedt er fordelt på en atypisk måde.. Det er ikke til at sige.. Men der er nok ikke så meget du kan gøre ved det, kan ikke lige finde frem til nogen umiddelbar løsning. Men mit første bud er nok at det slet ikke er manglen på polstring, der reelt giver problemet... Måske der ligger en anden årsag bag... Og det tænker jeg også fordi du skriver det først mærkes når du rejser dig. Det oplevede jeg heller ikke dengang jeg havde problemer med det...
12 år2. april 2012 kl. 21:28
#3
re: Av min røv
Næ, blandt plastickiruger er det et velkendt fænomen....jeg har selv ondt fordi der er for megen hud.....Fordi vægttabet er koncentreret om mave bagdel og lår.Der er ikke noget i forbindelse med store vægttab som bør være underligt her. Der følger flere ting med man ikke lige har tænkt over....Og det er i den grad relevant her. I det mindste kan den myte at det er lidt luksus...at svømme i hud blive aflivet.
12 år2. april 2012 kl. 23:56
#4
re: Av min røv
Tak for svarene.
Synes også selv at det lød mærkeligt. Men giver det den tid lægen sagde, og så tager jeg derind igen.
Håber lidt at det bare forsvinder.
Men rart (misforstå mig nu ikke) at jeg ikke er den eneste med problemer.
12 år3. april 2012 kl. 14:34
#5
re: Av min røv
Jeg læser dit indlæg og tænker hvor gør det præcis ondt henne??? Jeg kan nemlig genkende nogen af symptomerne, men jeg gik altså rundt med et brækket haleben i godt 2 år. Men.....
Når du rejser dig, kan du så rejse dig hurtigt trods smerterne?? Er det både når du sidder fremad lænet eller kun når du sidder afslappet tilbagelænet at det gør ondt når du rejser dig??
12 år3. april 2012 kl. 15:37
#6
re: Av min røv
Det gør ikke ondt hele tiden. Det gør ingen forskel om jeg rejser mig hurtigt eller langsomt. Hvis jeg har siddet længe, og retter lidt på mig, så gør det ondt nogen gange. Ellers er det mest når jeg skal rejse mig.
12 år4. april 2012 kl. 19:04
#7
re: Av min røv
det gør ondt på hele sædebredden....måske noget man ikke tænker så meget over i starten....
12 år7. april 2012 kl. 12:48
#8
re: Av min røv
Synes mit er rimelig centreret mit på numsen. Men kan da mærke efter næste gang, om det er noget jeg bilder mig ind.
12 år9. april 2012 kl. 09:52
#9
re: Av min røv
Jeg har haft et vægttab på 38 kg. Og jeg har nøjagtig de samme smerter som dig. Når jeg rejser mig eller skifter stilling gør det ondt. Og hvis jeg sidder længe, f.eks i biografen, får jeg også ondt.
På en biltur gennem tyskland var jeg nød til at købe en badering og side på. Det hjalp gevaldigt.
Jeg håber at det går over med tiden, jeg har nu ligget vægtstabil i ca. 1 år.
12 år10. april 2012 kl. 21:20
#10
re: Av min røv
Hvorfor skulle det gå over hvis huden er der stadigvæk?
12 år11. april 2012 kl. 16:55



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });