Vægtvedligehold på byferie!

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Vægtvedligehold på byferie!
Hej alle.
Jeg skal på ferie imorgen til Dublin.
Her har jeg desværre nok ikke så meget mulighed for at dyrke motion..
Så hvad ville i gøre for at holde jeres nuværende vægt?
Mvh Sofie
12 år16. oktober 2011 kl. 15:42
#2
re: Vægtvedligehold på byferie!
Gå, gå, gå.. Det plejer man alligevel at gøre på ferier (i hvert fald dem jeg er på), så det gør du bare :)
Ellers kan du lave forskellige øvelser, måske løbe en tur, en tur i svømmehallen (hvis du kan finde en) osv.. Hvem skal du på ferie med, hvor længe og hvilken slags ferie? Der er jo stor forskel..

Og du behøver da vidst ikke være bange for at veje for meget? Skal du ikke tage lidt på? Især med alt det motion du ser ud til at lave..
12 år16. oktober 2011 kl. 16:27
#3
re: Vægtvedligehold på byferie!
okay tak :)
altså jeg har vejet meget mindre, men så begyndte jeg at overspise rigtigt meget, og tog meget på!
nu har jeg så tabt mig igen og vil rigtigt gerne blive på min nuværende vægt, da det er her min krop ser ud til at kunne fungere bedst mht. energi ovs. problemet er bare at jeg er bange for at komme til at overspise alt for meget igen og tage meget på igen. Så derfor ville jeg gerne lige høre jeres råd til vægtvedligeholdelse. :)
12 år16. oktober 2011 kl. 17:09
#4
re: Vægtvedligehold på byferie!
Du vejer 43 kg.....så hvad er problemet?
12 år17. oktober 2011 kl. 11:35


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });