holde vægten 1 år

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#1
holde vægten 1 år
hej vægtvedligeholdere.
jeg vil gerne holde vægten stabil 1 år. på 84,3kg.
derefter vil jeg gerne tabe de sidste 7 kg til normalvægten.
har tabt 23kg indtil videre.
12 år5. oktober 2011 kl. 08:33
#2
re: holde vægten 1 år
ja det ville være lækkert at opleve i så fald ville det være første gang i mit liv.....dog har jeg måske ikke før været opsat på det??? Men at veje 67, 5 om et år ville være det fedeste ......og en sejr i sig selv...
12 år7. oktober 2011 kl. 16:10
#3
re: holde vægten 1 år
hej biologi c

stort tillykke med du nu er nået så langt som du er.
det er benhårdt arbejde
og ja også et arbejde at vedligeholde ;-)
stands du bare op i en periode og lade kroppen finde sit leje. det hele både sind og krop skal jo helst følges ad eller rettere følge med.
sejt gået ;-)
lise
12 år11. oktober 2011 kl. 17:32
#4
re: holde vægten 1 år
Ja jeg famler mig lidt frem målet er at holde vægten 1 år....meget lang tid....og helt nyt....uden det skal fylde for meget i hovedet....jeg vil veje mig hver fredag.....det som nogen af jer fortæller at det er inden for + - et kilo tror jeg er det korrekte
12 år13. oktober 2011 kl. 12:37
#5
re: holde vægten 1 år
hej vægtvedligeholdere
vejer nu 89,2kg. og vil ikke tage mere på.
da min vægt jo desværre ikke er stabil har jeg besluttet at komme ned på 80 kg.
har dog stadigvæk tabt 17,6kg i alt

12 år24. februar 2012 kl. 20:47
#6
re: holde vægten 1 år
vejer 88,6kg
12 år1. marts 2012 kl. 06:04
#7
re: holde vægten 1 år
ja, man har et standpunkt til man tager et nyt. Vil bruge april til at komme lidt længere ned....vægt nu 62,4...Det er fint nok. De seneste kilo har været lidt i etaper men det var ikke bevidst . Det er bare blevet sådan. Det varer åbenbart lidt før jeg finder mit ståsted.
12 år1. marts 2012 kl. 19:24
#8
re: holde vægten 1 år
Jeg prøver igen:
hej vægtvedligeholdere.
jeg vil gerne holde vægten stabil eller under 84,3kg på 1 år.
derefter vil jeg gerne tabe de sidste 7 kg til normalvægten.
har tabt 23kg indtil videre.

jubii vejer 84,3kg igen
11 år12. september 2012 kl. 09:29
#9
re: holde vægten 1 år
Et år er omtrent gået og det er lykkedes at holde vægten. Faktisk en sejr i sig selv...Året blev atypisk med 2 operationer hvor vægten gled længere lidt ned. Men også med perioder med en del mindre aktiviteter Og et fald.
jeg har ændret mit mål og det er at ligge omkring de 64. Og det skal der arbejdes for hele tiden
11 år5. oktober 2012 kl. 17:30
#10
re: holde vægten 1 år
vildt flot calcit
11 år6. oktober 2012 kl. 05:57



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });