Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
Ja som overskriften siger, så mangler jeg 800 g. fra at være i mål. Mit mål var 3 kg. på 3 uger, nu vil kun tiden vise om det lykkes. :)
Jeg spiser 800-900 kcal om dagen, når jeg er færdig med mit vægttab, så ryger jeg op på ca. 1500-1600. Jeg er bare bange for at det hele ryger på igen med det samme?! På den anden side glæder jeg mig også rigtig meget til ikke at være sulten konstant. :) Og så glæder jeg mig helt vildt til et stykke chokolade. :)
12 år13. september 2011 kl. 15:26
#2
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
800-900 kcal om dagen? Og konstant sulten? Det er dæme ikke nogen sund kur du har gang i..
Jeg tror (ærligt talt), at du tager det hele på igen, hvis du altså går tilbage til de gamle vaner.. For der er ikke megen livsændring i det der..
12 år13. september 2011 kl. 16:57
#3
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
og du vejer 46,8 kg..........det er sørme heller ikke meget. Lyder af meget LIDT.
12 år13. september 2011 kl. 19:09
#4
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
Mette - Hvis det er rigtigt, at hun kun er 150 høj, er vægten fin..
12 år13. september 2011 kl. 19:37
#5
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
Jeg kan måske ikke lade være med at være en smule skuffet over den mistillid der bliver udvist. :( Jeg måler 150 cm. i højden, hvilket betyder at min ideal vægt ligger på 46 kg.! Ergo skal der ikke køres en masse kcal ind.
Jeg har ALDRIG været overvægtig, og føler ikke jeg behøver en absolut livsstilsændring. Jeg havde blot efter en dejlig sommer, fået taget 3 overflødige kilo på, som jeg gerne hurtigt ville af med igen. Målet er så næsten nået, men jeg vil selvfølgelig synes det er ærgerligt hvis jeg tager alle 3 kilo på igen i løbet af den første uge.
12 år13. september 2011 kl. 19:49
#6
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
Rolig nu, da :)
Er det måske ikke bedre, at vi siger pas på en gang for meget end en gang for lidt?
Pointen er, at du under alle omstændigheder vil tage lidt på først, når du får fyldt dine depoter.. Og hvis du går tilbage til at spise hvad du gjorde inden vægttabet, vil du nok tage lidt på igen.. Hvis du spiste lige så mange kalorier som før ferien, ville din vægt blive den samme igen i løbet af noget tid (selvfølgelig med mindre du langsomt tog på inden ferien) :)
12 år13. september 2011 kl. 19:56
#7
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
Jeg havde ikke lige set højden. Ja, så passer 46 kg måske meget godt til en slank pige/kvinde :-).
Pøj pøj med de sidste 800 gram!
12 år13. september 2011 kl. 20:11
#8
re: Jeg mangler 800 g., og så er jeg i mål
Tak. :)
Ja jeg forestiller mig også at jeg tager på, men jeg håber at jeg kommer til at ligge på under 47 kilo.
Jeg regner med at jeg i den første tid stadig vil tælle kalorier, og så måske sætte udregneren til at jeg vil tabe 1 kilo på 1 år?
12 år13. september 2011 kl. 20:47


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });