TÆT PÅ MÅLET...

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
TÆT PÅ MÅLET...
Hej, jeg er tæt på målet, og håber at jeg kan snart flytte her ud på vægtvedligehold ; ) Men på det seneste oplever jeg noget af yoyo vægt, og her kommer mit spørgsmål, hvad er normalt vægt ændring når man vedligholder vægten? Er det plus minus 1 kg? Eller mindre? Jeg tænker på hvornår ved man, at man er på vej i den forkerte retning for alvor?
Mvh.
Katia
13 år3. maj 2011 kl. 08:27
#2
re: TÆT PÅ MÅLET...
Hej Katia.
Godt spørgsmål!! :-) Jeg er også tæt på målet, så det kan være vi kan "holde øje" med hinanden herinde...
Jeg tænker også hvad jeg kan regne med af stigning... Egentlig burde der vel ikke være en stigning????

Men jeg kan da se at hvis jeg lever efter "normen" så tager jeg lynhurtigt 2-3 kg på..

Har du en strategi for vedligehold???

Mvh Trif
13 år3. maj 2011 kl. 09:05
#3
re: TÆT PÅ MÅLET...
Der er altid en stigning eller et tab, vægten svinger jo ret meget afhængig af væske, motion, tid på måneden etc..

Jeg vil sige to kg, men jeg har ikke nogen grund til at det lige er det..
13 år3. maj 2011 kl. 10:54
#4
re: TÆT PÅ MÅLET...
Jeg har hørt/læst at man skal tabe sig 2-3 kilo UNDER sin målvægt, da man tager lidt på når man spiser lidt flere kulhydrater som de fleste gør efter en kur.. Det er jo klart, for ens glykogendepoter bliver fyldt op..
13 år3. maj 2011 kl. 11:52
#5
re: TÆT PÅ MÅLET...
Hvis det passer at man skal helst tabe 2-3 kg under sit egentlige mål, så er jeg jo ikke såtæt på målet som jeg troede...hmm... ; )
Lige nu mangler jeg 1 kg til målet, rettere sagt troede jeg! For hvis det er rigtig hvad ABC123 skriver, så skal jeg helt ned på omkring 54 kg... og for at nå helt der ned mangler jeg 4 kg...
Jeg tror, at jeg flytter mit mål et par kg inden jeg vil starte på vedligholdelse ; )
Mvh.
Katia
13 år3. maj 2011 kl. 16:39


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });