Stor gruppe

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Stor gruppe
Hold da op hvor bliver vi mange her når kampen er overstået.i + 10 gruppen....vi skal fortsat støtte hinanden.....håber at I vil det!
13 år31. marts 2011 kl. 11:56
#2
re: Stor gruppe
Jeg glæder mig da også til at blive vedligeholder, men der er laaaaang vej endnu, men når jeg bliver skal jeg helt sikkert stadig kigge herind. Jeg er jo efterhånden blevet helt afhængig.
13 år31. marts 2011 kl. 20:18
#3
re: Stor gruppe
Calcit, er du nået til vedligeholdelsen eller hvad? :)
13 år31. marts 2011 kl. 21:35
#4
re: Stor gruppe
næ, det har jeg aldrig givet udtryk for ...undres bare over denne gruppe ikke er den største......................
Da et vægttab af betydning fordrer evig vedligeholdelse med mindre vi vil blive ved og ved med vægtab...........det er mit ønske at man kunne skrive hvordan det går evt. en gang pr. mdr. For det er en udfordring som der skal holdes fast i....Således at man følger med i hinanden forsat...
13 år26. april 2011 kl. 09:28
#5
re: Stor gruppe
Ja det er da klart også en god idé, det ville jeg meget gerne selv tage del i. Vi var også en overgang en mindre gruppe, der gjorde det men til sidst forsvandt de fleste og vi var kun 2-3 der opdaterede et par gange månedligt... Håber at der kan blive mere aktivt herinde :-)
13 år26. april 2011 kl. 22:38
#6
re: Stor gruppe
Jeg glæder mig i hvert fald til at rykke herind! Jeg troede desværre der kun var et par kilo til, men må nok indse at jeg ikke er tilfreds endnu. Så der går nok et par måneder.
13 år27. april 2011 kl. 01:54
#7
re: Stor gruppe
Ih jeg glæder mig også til at komme ind i denne kategori (-: Det kommer i hvert fald til at ske i år!
13 år28. april 2011 kl. 21:53
#8
re: Stor gruppe
ja det bliver dejligt og vigtigt at holde lidt øje med hinanden på en posetiv måde....hehe
13 år5. maj 2011 kl. 19:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });