Venner / opbakning

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Venner / opbakning
Jeg er nyt medlem fra i dag, og er derfor ikke så sikker på hvordan tingene fungerer:)
Har i dag meldt mig ud af slankedoktor efter et vægttab på 10 kg. Der kunne man søge venner til opbakning via kommentarer i hinandens dagbøger. Jeg vil rigtig gerne have et fællesskab med nogen herinde, med gensidig opbakning, "spark" når det er nødvendigt, og ros når vi er gode.
Er der en forum for det herinde?

Hilsner fra kivegi
13 år18. december 2010 kl. 00:46
#2
re: Venner / opbakning
Hej
Jeg er også ny fra slankedoktoren vil også gerne havde venskaber og opbakning. Det at kunne se hinandens dagbøger og kommentere og støtte hinanden var en meget stor hjælp. Håber vi kan få gang i noget herinde så vi kan støtte hinanden.
13 år19. december 2010 kl. 13:17
#3
re: Venner / opbakning
Hej med jer

Jeg er ikke fra slankedoktoren men har gennemgået en vægttab på ca 20kg og har været herpå madital i noget tid nu. Synes det er et godt forum med mulighed for at få gode råd og støtte :) Håber at I vil få samme gode oplevelse!

Vi ligger jo meget ens mht vægt så vi kunne jo sagtens følges lidt ad og holde hinanden lidt i ørerne :-)

Hilsen LittleNugget
13 år21. december 2010 kl. 09:58
#4
re: Venner / opbakning
Hej Littlenugget
Mange tak for din respons:)
Jeg har dog sat madital lidt på bero, da jeg desværre ikke kan bruge energiberegneren til mine opskrifter. Den vælger selv at omregne energiindholdet, med en ret stor fejlmargen........
13 år21. december 2010 kl. 17:44
#5
re: Venner / opbakning
Juhu!
Har lige hørt fra Lone, at energiberegneren vil bruge de kcal vi taster ind i varerne, fra næste opdatering:)
13 år21. december 2010 kl. 17:47
#6
re: Venner / opbakning
Det er jo dejligt så :) Jeg håber at du får gavn af siden

Hvordan går det med vedligeholdelsen? :-)
13 år28. december 2010 kl. 09:50
#7
re: Venner / opbakning
Hej Kivegi,
Vil meget gerne deltage i et sådan fællesskab.
Jeg har tabt godt 25 kg fra feb. til oktober 2010, og har siden kæmpet for at holde vægten. Blandt andet ved at begynde at løbe 4-5 gange om ugen. Det er heldigvis lykkedes indtil nu - også henover jul og nytår.
Jeg taster ikke ind i madital dagligt - men logger min vægt engang imellem og følger fora.
Hvordan er julen gået for jer andre ?
13 år4. januar 2011 kl. 11:52


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });