Ilddåben

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Ilddåben
Jeg har været p vægtvedligehold i knap 3 måneder,efter at have tabt 30 kilo på et ord vha Madital.
Jeg har stadig brugt Madital næsten dagligt, for at være sikker på at jeg fik det jg skulle have.
For 12 dage siden var jeg så heldig at spilde kaffe i tastaturet på min nye bærbare. Det betød at jeg ikke har kunnet bruge min PC siden, men nu har jeg fået fat i et eksternt tastatur, så nu er jeg igen online.
Nu hvor jeg ikke kunne taste min mad ind var jeg meget spændt på hvad det ville betyde for vægten.
Jeg har tænkt meget over hvad jeg har spist, og virkelig prøvet ikke at spise hverken for meget eller for lidt.
Efter de første par dage gik vægtem ½ kilo ned, men de sidste 8-9 dage er gået rigtig godt og vægten er nu 200 gram under det den var for 12 dage siden.

Så nu synes jeg at jeg har bevist over for mig selv at jeg godt kan være fornuftig og holde vægten i kortere perioder, hvilket er fantastisk.
Jeg vil dog stadig bruge Madital de fleste dage. måske 4-5 dage om ugen, men ved nu at jeg også kan være fornuftig de dage jeg ikke taster ind:-)

Bare lidt glædeligt herfra
God wekend
Louise
13 år3. september 2010 kl. 14:59
#2
re: Ilddåben
Ej hvor dejligt:) Jeg har selv holdt pause med madital, selvom jeg stadig indtaster min vægt, og det er helt klart en udfordring.
13 år3. september 2010 kl. 16:20
#3
re: Ilddåben
Hvor er det bare fantastisk! Tillykke! Det er så her du gerne må klappe dig selv på skulderen og fortælle dig selv hvor sej du er.
13 år3. september 2010 kl. 16:55
#4
re: Ilddåben
30 kilo på 3 måneder er også mit mål så jeg håber jeg om tre måned lige som dig kan vedligeholde men jeg synes godt nok der er lang vej!!!!! hvordan holder man modet oppe mvh. Tine
Ps. du må meget gerne skrive til mig på min mail xxm@live.dk
13 år3. september 2010 kl. 19:36
#5
re: Ilddåben
Tusind tak for de søde svar allesammen
13 år5. september 2010 kl. 14:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });