Det kan sagtens passe. Engang vi var i sommerhus, da tog jeg 6 kilo på, på den ene uge vi var afsted.
Vi fik rundstykker om morgenen med et blødkogt æg til, samt juice eller kakao.
Til frokost fik vi rugbrød med alt muligt lækkert pålæg.
Om eftermiddagen fik vi kage eller franskbrød med ost.
Til aften fik vi de fleste dage fisk med kartofler og sovs.
Og aftenhyggen bestod så har slik, chips, kage og chokolade.
Da jeg gik på vægten, da vi kom hjem kunne jeg godt forstå at bukserne strammede de sidste par dage.
#2 af rdrd (slettet)
Jeg er en ung kvinde der i sommers tog den beslutning at NU ville jeg have den flotte krop, jeg længe har drømt om. I december nåede jeg mit mål - havde smidt ti kilo og er gået fra 62 til 52 (jeg er 160). Synes dog det er meget sværere at holde vægten end at smide kiloerne.. Jeg elsker mad og tillader mig selv at være ret striks i hverdage og så slå til søren til givne lejligheder eller weekender. Jeg føler dog, jeg endnu ikke har fundet balancen. Dvs jeg har svært ved bare at spise lidt usundt. Begynder jeg først, er min appetit vakt, og det er svært at stoppe igen! (det skal dog siges jeg ikke trøstespiser, det er udelukkende hygge og jeg nyder det i fulde drag mens det står på). Min vægt svinger derfor en lille smule. Man kan sige jeg arbejder det af i hverdagene, som jeg tager på i nogle af weekenderne.
Da jeg denne weekend havde besøg af min kære bror hyggede vi rigtigt. Jeg vil ikke sige jeg spiste meget mere usundt end "almindelige" mennesker gør i weekenderne (der var heller ingen alkohl involveret) Men fredagen og lørdagens slik og sager viser sig alligevel på vægten mandag morgen da jeg vejer 53,1 (vejede 51,9 fredag) til trods for at jeg i weekendens løb har dyrket sport både lørdag og søndag. Altså over 1 kg på to dage... Kan det passe?
tak :)