Det lyder ikke godt. Men det lyder også som om det er en dårlig periode du er inde og dvs at det jo all in all bare er et lille bump on the road.
Har du overvejet at tale med en professionel igen? De kan hjælpe dig med teknikker til at bryde det lidt uheldige mønster.
Prøv at tage en snak med din skole psykolog og se om det ikke hjælper lidt at snakke med en fremmed der ikke dømmer dig.
#2 af angelique (slettet)
Synes virkelig tingene går dårligt lige for tiden, har simpelthen bare brug for et skub i den rigtige retning.. det er kommet helt ud af kurs det hele...
Som nogle af jer ved har jeg haft rigtig mange mærkelige problemer med mine spisevaner, og her på det sidste er den altså bare helt gal :(
Hver dag planlægger jeg de sunde ting jeg vil spise, og hvornår jeg vil dyrke motion (det med motionen går også fint som regel), men det ender næsten galt hver dag, cirka hveranden dag ender det hele i et grufuldt ædeflip hvor jeg måske indtager op til 5-8000kcal i form af pizzaer og flere liter is, og jeg ender med at kaste det hele op... Derefter fylder jeg en pose slik og et par 100g chokolade eller nødder i mig og holder derved vægten...
Ved godt det lyder helt ekstremt, men det er det også... før i tiden foregik det en gang om ugen cirka, men nu er det helt eskaleret og er nogle gange flere dage i træk, kun afbrudt af de dage hvor jeg slet ikke kan presse det ind i tidsskemaet...
Det har stået på i et halvt år snart og bliver værre og jeg kan slet ikke holde livet ud mere :(
bliver mere og mere stresset og mere og mere depri :-(
Jeg er også kommer helt ud af vanen med at spise normalt, kan slet ikke finde ud af hvor meget jeg kan tillade mig og hvor meget jeg bør få...
synes det hele er noget møg :-(
sry for det ubehagelige indlæg, men trænger bare sådan til at komme ud med det