Hej SiriS
Tak for tippet! Det kan være meget rart at have noget i baghånden til at rette lidt op på kalorieregnskabet :o)
Jeg er enig i, at en gulerod el. to nok ville gøre sig bedre end Gajol el. Läkerol.
Ind imellem har nogle brugere skrevet, at det er smart at variere sit kalorie indtag - f.eks. hvis ens vægt pludselig står stille i længere tid. Der kunne man sikkert også med fordel bruge hestekuren - jeg har dog ikke sat mig ind i, hvor mange kalorier den indeholder, men det må være ret få?
#2 af Marinne (slettet)
Morgen:
3 dl fromage frais, smagt til med flydende sødemiddel (hvis man er til kunstige sødemidler) og limesaft, herover ristede hørfrø.
Frokost:
200 g salatgrønsager, 200 g rejer eller tun (naturel eller i vand), limesaft eller balsamico.
Aftensmad:
300 g kalkun- eller skinkeschnitzel, stegt almindeligt (tages hurtigt væk fra den fedtede pande, når det er færdigstegt), hertil kogte grøntsager ad libitum.
Mellemmåltider:
(kan fordeles gennem dagen som man ønsker)
3 Minimumkiks med mager friskost, fx fra Cheasy eller Kirk
1-2 æsker sukkerfri Gajol eller Läkerol
Hvad pokker lakridserne laver i kuren forstår jeg ikke. Måske skal de smadre maven, så man tømmer tarmen. Personligt ville jeg udelukke dem og snuppe en gulerod i stedet.
Tippet er ihvertfald givet videre. Jeg har ikke selv prøvet den.