Jeg har det tit sådan at jeg føler at jeg har taget på men på vægten er der ikke sket noget. Vejer du dig ikke?
Det kan evt. være fordi det er blevet så varmt i vejret at man binder ekstra vand og dermed føler at man er mere oppustet og større omkring brysterne og andre kirtler.
Ellers undersøg evt. om du er gravid... Man ved jo aldrig
Jeg kan i hvert fald heller ikke forstå det hvis du har taget på, for det lyder som om du lever den optimale livsstil. 4-5 ganges træning om ugen er da perfekt, 3 timer dagligt ville da være decideret usundt næsten :-)
#2 af bruger slettet
Jeg er i vægtvedligeholdelsesfasen. Det er efterhånden 2 1/2 år siden jeg lagde min livsstil om - alt den tid har jeg været single.
Nu har jeg imidlertid mødt en kæreste for næsten 3 måneder siden og det er gået stærkt - vi bor allerede sammen og hvor er det dejligt, hyggeligt og fuldstændig fantastisk, MEN:
Mad og motion har fyldt så meget i mit hoved; har dyrket meget meget motion (flere timer dagligt) og spist på grænsen til det meget fanatiske. Nu vil jeg bare gerne hygge; se en god film og spise sammen med ham. Det har jeg så gjort - mit motions niveau er kraftigt reduceret - ca. 4-5 gange ugentlig og jeg spiser sammen med ham. Han laver udelukkende sundt - salat til mig med protein og sushi - og når vi hygger foran fjerneren gør jeg det med frugt, kaffe og cola light. Få gange har jeg også drukket; men kun 2 gange om måneden max- et glas eller to. Alt i alt burde man vel ikke tage på af det? Jo jeg har nok været oppe og runde de 2000 kcal nogle dage, men selvom jeg er knap så aktiv som jeg har været bevæger jeg mig stadig meget rundt, går mange ture , gør rent osv. Problemet er nemlig at jeg føler mig kæmpe kolosal stor og tyk. Især mine bryster er vokset; jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre!!! Skal jeg falde tilbage i spiseforstyrrelsen klør; blive fanatisk og tælle ALT, ofre forholdet så jeg kan dyrke 3 timers motions dagligt? NEJ NEJ NEJ det er det ikke værd, men jeg er dybt forvirret og fortvivlet! JEg vil ikke være fed igen, aldrig nogensinde. Måske er det også bare i mit hovede?
Er der flere der har prøvet den overgang? Har sådan brug for at tale med nogen om det...