#2 af Buffy1 (slettet)
Tirsdagsvejning, uge 4
Du læser en tråd i debat > vægtvedligeholdBuffy1 (slettet)
re: Tirsdagsvejning, uge 4
Jeg vil anbefale en skridttæller fra OBHNordica. Jeg har den selv og den tæller præcist.
16 år20. januar 2009 kl. 15:20
tynd74
hej
jeg holder vægten på de 72kg
så det er fint.
lise
jeg holder vægten på de 72kg
så det er fint.
lise
16 år20. januar 2009 kl. 17:16
iakob
Jeg har lige købt den på stoevsugerposen.dk - den kostede 99 kroner. Men moms og fragt blev det til 121,95 kroner.
Tak for tippet, Buffy (er det i øvrigt inspireret af Buffy the Vampire Slayer?)
Tak for tippet, Buffy (er det i øvrigt inspireret af Buffy the Vampire Slayer?)
16 år21. januar 2009 kl. 09:30
iakob
Jeg gik med skridttælleren i lørdags - ikke så opmuntrende. Jeg nåede cirka 3000 skridt (langt fra de 10000 som man skal gå for at nå sin motion) - og den talte lidt for meget når jeg gik.
Og når jeg var på toilet så talte den ekstra 10-15 skridt pga de vertikale buksebevægelser, der er involveret i sådan et besøg. Men det er da interessant.
Desværre glemte jeg både min skridttæller og min telefon derhjemme idag (suk).
Og når jeg var på toilet så talte den ekstra 10-15 skridt pga de vertikale buksebevægelser, der er involveret i sådan et besøg. Men det er da interessant.
Desværre glemte jeg både min skridttæller og min telefon derhjemme idag (suk).
16 år26. januar 2009 kl. 08:21
bruger slettet
haha. Prøv at ryste røv med sådan en på ( havde den engang på til en time, hvor jeg underviste i ragga) Den går helt amok.. - kommer meget hurtigt og nemt op på de 7000 skridt, du mangler :-D
Måske er det snyd, det ved jeg ikke; men efterfølgende har jeg aldrig gået med den, for det er jo ret misvisende. Mit antal blev fuldstændig vanvittigt...
Måske er det snyd, det ved jeg ikke; men efterfølgende har jeg aldrig gået med den, for det er jo ret misvisende. Mit antal blev fuldstændig vanvittigt...
16 år26. januar 2009 kl. 16:54
Buffy1 (slettet)
Hej iakob
Ja det er faktisk inspireret af Byffy the vampire slayer, med en lille krølle på. Da vi fik vores hund for 8 år siden bed den altid i mine fingre, bukser og hår. Så syntes min mand at når den var så sød at se på, men en smule farlig indeni skulle den opkaldes efter Buffy the vampire slayer.
Fint at du har fået en skridttæller, man bliver altså mere aktiv af at gå med sådan en. Der går lidt konkurrence med mig selv i den, fordi jeg bare vil nå 10.000 skridt om dagen, men nogle gange er det altså svært og nogle gange må jeg give op. Jeg ved at når mine ben begynder at være ømme, så har jeg nået 18.000 skridt, men det skar altså ikke ret tit :-)
Ja det er faktisk inspireret af Byffy the vampire slayer, med en lille krølle på. Da vi fik vores hund for 8 år siden bed den altid i mine fingre, bukser og hår. Så syntes min mand at når den var så sød at se på, men en smule farlig indeni skulle den opkaldes efter Buffy the vampire slayer.
Fint at du har fået en skridttæller, man bliver altså mere aktiv af at gå med sådan en. Der går lidt konkurrence med mig selv i den, fordi jeg bare vil nå 10.000 skridt om dagen, men nogle gange er det altså svært og nogle gange må jeg give op. Jeg ved at når mine ben begynder at være ømme, så har jeg nået 18.000 skridt, men det skar altså ikke ret tit :-)
16 år27. januar 2009 kl. 21:51
Problemet er at min mand er røget ind i en masse overarbejde og så hænger jeg på mit eget fuldtidsjob samt hus og børn (heldigvis ikke haven her i januar :-). Det giver sig øjeblikkelig udslag i at jeg spiser mere og mindre fornuftigt. Øv... stress er og bliver altså noget af en fjende. Man vil jo gøre sit bedste på arbejde og der skal jo serveres fornuftigt, hjemmelavet mad og huset skal jo overholde et minimum af rengøringsstandard og de to nye katte skal have tømt kattebakken og børnene skal man jo også hygge sammen med. Så kl 21 om aftenen er jeg færdig.. helt færdig. Motion bliver det selvsagt ikke til - min mand skal endda muligvis arbejde torsdag aften og så bliver mit fitness aflyst. ØV!
I øvrigt fik jeg det første nummer af iform i går. Jeg har købt et årsabonnement. Læste om det gavnlige ved gåture. "Kun" 7 km gåtur hver dag (12.000) skridt. Det har jeg naturligvis ikke tid til - men jeg overvejer alligevel at købe en skridttæller. Kan I anbefale en god een?
(Jeg fik en gratis sidste år, den talte helt ved siden af).