Min uge er gået okay. Jeg taster ikke ind mere, det gør mig syg i hovedet ;-)
Jeg har stadig ferie, så spiser bare lidt hele tiden nu jeg er derhjemme. Kom igennem julen uden rigtig noget overskud på kaloriefronten. Nægter ast spise julemad bortset fra rødkål og spiser jo aldrig konfekt eller lignende, så de eneste overskydende kalorier har vist været alkohol.
Jeg begynder på en fitnessinstruktør på næste torsdag; altså ved siden af studiet, der kommer til at ligge i weekenden. Der er meget af mit fokus pt. Desuden har jeg for sjov fået lagt program for at styrke mine nedre mavemuskler; da jeg nogengange døjer med lænden under træning. Skyldes højst sandsynligt mine mavemuskler ikke er stærke nok i forhold til resten af kroppen, nå men det var en sjov oplevelse at få lavet program. Det var med personlig træner, og hvis man har problemer med motion, så vil jeg virkelig anbefale sådan en!
Mit sidste januar projekt er at droppe alt lakerol osv. Det har jeg gjort i perioder før, men under projekt skrivningen, var det vigtigt at have noget kaloriefattigt at tygge på for at holde hovedet koldt.
#2 af bruger slettet
Jeg har faktisk spist pænt i den forgangne uge - på alle leder. Jeg har generelt haft lidt underskud, men det har ikke fokuseret så meget på at spise lidt som jeg har fokuseret på at spise rigtigt: ingen slik, ingen kager, ingen alkohol, ingen skodmad/fastfood. I stedet masser af grøntsager.
Jeg har endda styret mig til en fødselsdage på arbejde samt begræset mig kraftigt til en anden fødselsdag på arbejde samt på en bytur med familien og indlagt aftensmad.
Så jeg er ret stolt af mig selv i denne uge ! :-)
Hvordan er det gået med jer?