Hehe tallerkenmodellen synes jeg godt kan være lidt af en udfordring altid at skulle tilpasse sig... Det er godt at du holder modet oppe, bare keep on going :)
Hmm jeg holder mig nogenlunde hvor jeg skal, men er usikker da jeg har taget 1kg på, selvom jeg er ret sikker på at det skyldes mens.
#2 af bruger slettet
Jeg har ikke spist særlig sundt i den sidste uges tid. Jeg har været sygemeldt fra arbejde i en uge og har stort set ædt mig gennem denne uge. Både i forhold til usund ikke-mad og i forhold til for meget rigtig (sund) mad. Og igår blev jeg så fristet af gratis lagkage samt af købepizza. Min mand skulle stå for aftensmaden og han skulle lave pita. Cirka et kvarter før spisetid fortalte han at han ikke kunne overkomme at lave maden og om vi ikke skulle have en købepizza. Jeg var for træt og for ... et eller andet... jeg *gad* ikke gå i køkkenet på det tidspunkt. Så vi fik købepizza - som jeg spiste alt for meget af.
Så på en måde burde jeg være glad for at vægten ikke er højere end den er - men jeg ved at den er gal og derfor har jeg det alligevel ikke helt godt med min ugentlige status.
Men NU skal det være igen. Hverdag. Ingen slik og kager før weekenden. Kun een portion. Følg tallerkenmodellen, Hvor svært kan det da være ??