Tirsdagsvejning, uge 46

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

Tirsdagsvejning, uge 46
På denne regnfulde november tirsdag vejer jeg 60,7 - ikke godt, men stadig ingen panik.

Jeg har ikke spist særlig sundt i den sidste uges tid. Jeg har været sygemeldt fra arbejde i en uge og har stort set ædt mig gennem denne uge. Både i forhold til usund ikke-mad og i forhold til for meget rigtig (sund) mad. Og igår blev jeg så fristet af gratis lagkage samt af købepizza. Min mand skulle stå for aftensmaden og han skulle lave pita. Cirka et kvarter før spisetid fortalte han at han ikke kunne overkomme at lave maden og om vi ikke skulle have en købepizza. Jeg var for træt og for ... et eller andet... jeg *gad* ikke gå i køkkenet på det tidspunkt. Så vi fik købepizza - som jeg spiste alt for meget af.

Så på en måde burde jeg være glad for at vægten ikke er højere end den er - men jeg ved at den er gal og derfor har jeg det alligevel ikke helt godt med min ugentlige status.

Men NU skal det være igen. Hverdag. Ingen slik og kager før weekenden. Kun een portion. Følg tallerkenmodellen, Hvor svært kan det da være ??
16 år11. november 2008 kl. 10:05
re: Tirsdagsvejning, uge 46
Hehe tallerkenmodellen synes jeg godt kan være lidt af en udfordring altid at skulle tilpasse sig... Det er godt at du holder modet oppe, bare keep on going :)

Hmm jeg holder mig nogenlunde hvor jeg skal, men er usikker da jeg har taget 1kg på, selvom jeg er ret sikker på at det skyldes mens.
16 år11. november 2008 kl. 22:00
jeg holder mig også nogenlunde der hvor jeg skal, dog har jeg også taget et kilo på siden sidste tirsdag. vægten siger nu 72,5kg. jeg har lige været nede og snuse til 71kg. målet er at ligge der omkring mindst 70kg, højst 72kg. så jeg kæmper lige nu med det halve kilo over grænsen.
16 år12. november 2008 kl. 08:53
Her går det op og ned igennem ugen, men hele tiden mellem 59 og 60 kg. Så længe den ikke kommer over 60 kg er det ok.

Jeg kan heller ikke holde mig fra det søde i hverdagene, men det er ikke meget jeg spiser, et par lakridser eller et glas cola, og det kan heldigvis ikke umiddelbart ses på vægten. Men det gør det jo ikke sundt af den grund!

Det er dejligt at se at det går ok for jer alle sammen - selvom det selvfølgelig går lidt op og ned ind imellem.

VI ER FOR SEJE!!! Husk det!
16 år12. november 2008 kl. 10:27
Har ligget og rodet et sted mellem 63 og 64 den sidste uge, mest fordi min kæreste er kommet hjem, og det har væltet lidt rundt på min daglige rutine. Dog har det aldrig været et problem for mig før når han var hjemme, så jeg er fortrøstningsfuld :)
I mandags sagde vægten 63,5, hvilket er 300 gram under sidste tirsdag. Det er ikke altid lige til at komme på vægten om morgenen, man vil jo heller ikke virke for fanatisk i hans øjne.
Næste uge bliver ret hård for mig; jeg er instruktor på uni og skal rette obligatoriske opgaver for 3 hold fra på mandag, men beskæftigelsen får mig da væk fra maden.
16 år13. november 2008 kl. 07:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...