ØØØVVV!

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

ØØØVVV!
Okay nu skal jeg seriøst tage mig sammen og op på hesten igen. de sidste par uger har bare været supere stressende og nye. Er begyndt på studie har været på rustur og sådan, så der er bare blevet til nogle kilo ekstra :-(
Har bare brug for at få at vide at det nok skal gå
16 år13. september 2008 kl. 09:07
re: ØØØVVV!
Selvfølelig skal det nok gå !
Du har jo gjort det før, så du har alle redskaberne til at vende skuden og vælge den sunde livsstil igen.

Op med humøret - der er flere i mere eller mindre krise for tiden. Måske er vi små-depri over at sommeren er slut og efteråret banker på?
16 år13. september 2008 kl. 10:48
Ja det er heller ikke fordi jeg er faldet tilbage. har bare spist igennem. hvor er det rart at vide man ikke er den eneste! det er første gang i 2 år det ligesom går den forkerte vej så bliver virkelig panikslagen!!!
tusind tak fordi du svarer- kan mærke min motivation er dalende!!!
16 år13. september 2008 kl. 15:54
Jeg elsker septeber! Det er simpelthen een af årets smukkeste måneder. Høj solskin og en lille smule kulde i luften. Æbler og pærer bugner på træerne og på markerne er de igang med at pløje, harve og endda så vintersæden. Kender I denne her: povl.weisbjerg.person.emu.dk? En smuk sang, det er det!

Nu hjælper det også gevalidgt på mit humør at vi skal på efterårsferie på lørdag 8 dage. Til Vesterhavet og spise de sunde danske saltvandsfisk med masser af omega3 fedtsyrer (og økologiske citroner hehe).

Men det hjælper jo ikke jer.

AmalieZaar: Når du sådan monitorerer dig selv, så skal det nok gå. Det er når man lader stå til i ugevis.. månedsvis at man får problemer. En lille rustur og nogle få kilo.. det betyder ingenting. Fjorten dage senere og du har kun gode minder tilbage fra turen (dvs ingen deller ;-). Desuden er meget af det sikkert vand hvis din rustur minder lidt om min og I ikke ligefrem var på vandvognen ;-)
16 år13. september 2008 kl. 20:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...