En 0-dag

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
En 0-dag
Jeg har lige haft en god dag, sådan rent energimæssigt. Men jeg har det nok specielt godt fordi vi har holdt weekend sammen i familien for første gang i en måned - under strejken arbejdede min mand i weekenden for at kunne passe børn på hverdage.

Jeg bagte en masse grove boller i torsdags - og jeg har spist en del af dem idag. Jeg fik sandwich til frokost og bolle til kaffe (med ost og marmelade!). Jeg har fået en øl, tomatsovs med rødvin i, en dansk bøf (aka hakkedreng) og rabarbertrifli.

Jeg har ikke overspist idag - men jeg har spist godt.

Jeg taber mig ikke længere - faktisk er jeg nu derhenne hvor jeg skal passe på at jeg ikke tager på :-) Men det er også fordi vi har haft så mange hverdage som ikke var almindelige hverdage. Først strejken (selvom jeg ikke var på strejke så gjorde det jo noget ved madvanerne at jeg eller manden gik derhjemme om dagen eller at vi havde bedsteforældre på besøg for at passe dem) - og så har jeg været på kursus de sidste 3 dage. Og nu er det så weekend.

Så derfor er jeg faktisk ret glad for at det endte i en 0-dag idag!

Også fordi jeg skulle ud at løbe, men det blev til lidt mere gang end planlagt fordi min mave er i uorden. Og det er altså lidt belastende når man løber. Hvad der er galt ved jeg ikke, men eftersom det har stået på i over en uge, så vil jeg til læge i næste uge og havde nogle gode råd eller noget medicin. Måske er det fordi jeg har spist 5 kilo æbler over 4 uger? Måske fordi jeg har drukket 13 liter kaffe over de sidste 4 uger? Hm...
15 år21. juni 2008 kl. 22:28


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });