Det kan også være du bare er født med et særdeles godt stofskifte? Det tager programmet jo ikke højde for. Da du vejede mere, kunne du jo evt. have vejet endnu mere , hvis dit stofskifte havde været ligesom mit eksempelvis.. Bare en tanke..
PS. Gid det var mig, skal som sagt holde mig omkring de 1700 kcal i gennemsnit og dyrker motion, gerne flere timer om dagen, og det er kun for ikke at tage på!
#2 af bruger slettet
Jeg taster stadig ind, omend lidt mere pr sjusning. Og i madital har jeg et overskud på 438 kj fra den 21.5 til igår. Så der må være noget galt med sjusningen - og jeg har på fornemmelsen at det er kantinens mad som indeholder mindre olivenolie end jeg skriver ind.
Jeg er ikke helt tilfreds med dette, jeg vil ikke være tyndere. Men på den anden side er jeg heller ikke i panik.
Men hvad gør jeg?
Min frokost består normalt af cirka ½ grøntsager og så 2 stykker rugbrød med fisk eller magert kødpålæg. Jeg fylder tallerkenen til randen med mad - og vil nødig skifte grøntsagerne ud med andre ting - eller putte mayonaise mv på for at få mere energi.
Jeg overvejer også at skifte mine 2 stykker frugt til eftermiddagsmaden ud med et stykke frugt og en lille rugbolle (fnuggi). Jeg spiser alligevel frugt til morgenmad og aftensmellemmåltidet (når jeg spiser noget på det tidspunkt). Min frugt-og-grønt smiley er oppe på 690 g i gennemsnit.
Det er altså ironisk - her har man kæmpet mod overvægten i de sidste 8 måneder og nu kan jeg ikke stoppe med at tabe mig.