Vejning Maj 2008

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

#1
Vejning Maj 2008
Jamen så lad os da komme igang med vejningen. Nu er det jo for mit vedkommende lidt fjollet fordi det er ikke mere end et par dage siden jeg blev vægtvedligeholder.

Men det har nu ikke forhindret mig i at tage på. +900 gram sagde vægten her til morgen - og jeg har en idé hvor en del af det kommer fra: Noget er fordi jeg har overspist de sidste 3 dage - af forskellige årsager og noget af det er sikkert den sorte samvittighed som vejer tungt.

Men jeg arbejder på sagen. Idag er der dels fredagsrundstykker i kantinen på arbejde - så jeg tager kun lidt decideret morgenmad og dels skal jeg hente børnene hos mine svigerforældre idag hvor de blev passet i anledning af strejken. Det betyder sandsynligvis god mad. Og da min cykel står på arbejdet, så stod jeg på idag før kl 6 og løb en tur.

2,7 km blev det til på cirka 23 minutter. Ikke imponerende, men jeg er nu heller ikke i løbetræning overhovedet. Jeg tænkte bare at jeg skulle have mig rørt lidt.

Hvordan går det med jer?

Jeg håber lidt I vil være med til en månedlig vejning - der er ingen krav om at vejningen skal finde sted den 1. i måneden eller noget, bare den finder sted i løbet af måneden.
15 år23. maj 2008 kl. 07:21
#2
re: Vejning Maj 2008
Jeg vejer mig ikke, men kunne vi ikke også lave en måle- tråd eller sådan noget?
De 900 g er nemme at smide igen :-)
15 år23. maj 2008 kl. 12:29
#3
re: Vejning Maj 2008
Det er faktisk en rigtig god idé. Især fordi at jeg først nu er ved at lægge vægt på motion...Men dette forum er primært henvendt til dem som vil holde vægten og vedligeholde de nuværende former og centimetermål.

Jeg ved ikke om jeg tager fejl, men din profil siger at du er igang med at tabe dig - så måske var det en god idé at starte sådan en tråd op i vægttabsforummet?

Ellers synes jeg da bare at du kan skrive det her, hvis du er igang med vægtvedligehold. Cm eller kilo - pointen er jo ikke måleenheden men at holde status for at sikre at tingene ikke glider i den forkerte retning.
15 år23. maj 2008 kl. 19:46
#4
re: Vejning Maj 2008
Jo altså self vil jeg gerne tabe mig op til bikini sæson og sådan, men jeg dør ikke af ikke at gøre det, hvis det er. Skal egentlig bare strammes op inden sommer. Har som mange gange nævnt smidt fra ean 42/44- 36, og har ekstrem fokus rettet mod motion netop også. Af samme grund har jeg heller ikke vejet mig under forløbet.
Men det kunne godt være jeg skulle starte den i vægttab afdelingen blot for at få flere med på ideen. Opretter lige en tråd der ;-)
15 år23. maj 2008 kl. 19:59
#5
re: Vejning Maj 2008
hej iakob

jeg holder min vægt inden for det ønskede, nemlig mellem 74kg og 76kgmax.

i dag siger vægten 75kg.

min motion er mere eller mindre gået helt i stå, da svømme, sæconnen er slut . jeg svømmede jo hele vinteren 2 gange om ugen. de lange gå ture er det også så som så med da jeg jo ordner min udestue.

men svømningen starter jo op igen til august og der begynder jeg igen.
her i sommer må jeg lave gymnastik et par gange i ugen efter min ny købte dvd. der skal jeg nok holdes lidt i ørerne ;-)

den med at skrive sin vægt ind her synes jeg er en god ide, men jeg vil forslå efter 3 uger da jeg synes en måned er for længe. men jeg vil selvfølgelig blive ved med at veje mig hver dag for at holde øje og så er det jo lige meget ;-)

og tillykke med din nye livsstil nu er fast daglig dag for dig. og tillykke for at det lykkedes dig.
lise
15 år24. maj 2008 kl. 10:45


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });