Kære Monika,
mod dumhed kæmper selv guderne forgæves ved du nok, og den bemærkning fra din mor var fuldstændig utilstedelig og unødvendig. Er din mor også overvægtig? Så er hun nok bare misundelig, eller tanken om, at du er blvet stor og selvstændig og kan klare noget, hun ikke kunne klare da du var mindre (jeg går du fra du også vejede for meget som barn), kan kradse lidt i lakken. Pyt med hende.
Stærke mavesmerter skal undersøges, så find en anden læge.
1400 kcal er vel fint nok et stykke tid, og du har noget at tære på, så lad være med at spekulere over det, og spis som du nu kan. Men det skal undersøges, om du er syg eller noget ande. Du må ikke bare lade dig spidse af med den bemærkning fra din læge. Sikke da et fjols.
Du får et stort kram af mig og jeg vil fortælle dig at du har al mulig grund til at være stolt af dig selv. Du gør en indsats, du har tabt dig, du er på rette vej. Det kan man ikke roses nok. Godt du har en så dejlig mand.
Knus til dig fra mig
#2 af bruger slettet
Jeg har den sidste uges tid fået det meget meget skidt når jeg gik igang med at spise, stærke mavesmerte og ja sagt lige ud... det var meget tæt på at komme hurtigere op end ned. Nu har jeg så snakket med min læge hvor jeg så bare får beskeden, du skulle lære og spise rigtigt. Helt ærligt det kan ikke blive mere rigtigt. Jeg ligger på omkring 5-10% fedt om dagen, hvilket jeg har fået afvide igennem slankedoktoren.dk er meget meget fint. Igår gjorde jeg så det efter at have snakket med lægen at jeg spiste det jeg kunne men stadig 6 gange i løbet af dagen, det blev til ca. 1100 kcal. Hmmm det er jo bare ikke nok... suk.
Ikke nok med det så har min mor lige været og besøge os, og stolt som jeg er af min vægttab i sidste uge på ca. 3kg skulle hun da lige vide hvor dygtig hendes tossede datter var. hi hi.
Og svaret blev... hvorfor bruge tid på noget du alligevel ikke kan holde. Du er og bliver meget tyk og det kan du lige så godt indse.... BANG så kan jeg lære det. Jeg har aldrig set min mand blive gal på min familie, men han blev stik tosset, han er tros alt stolt af hans lille trold. :O)
Men man må squ sige at modet faldt langt langt ud af vinduet sammen med den kommentar. Jeg havde nok forventet lidt opbakning, men næ nej sådan skulle det bare ikke være. Suk eller også gaber jeg over en for stor mundfuld.
Monika