Hej Anna,
Det er rart at se, at du stadigvæk er her. Hvordan er det - er du stadigvæk ex-ryger? Man er nok nødt til at tage et par kg med i første omgang...bare ikke nødvendigvis 10, som jeg gjorde i sin tid. Dem har jeg kæmpet med gennem årene. Det er nok nemmest, hvis de ikke kommer på, men det er svært at være karakterfast på alle fronter...summen af laster er konstant, siger man.
Held og lykke med sønnens operation. Børn er seje - han er frisk igen, før du aner det.
Venlig hilsen
Maddie
#2 af Maddie (slettet)
Hej til alle de nye fra mig :-) Det er ikke bevidst, hvis der er nogen, jeg ikke har fået hilst på.
Jeg går lige her og passer mit studie og mit job. Og så skal sønnen min opereres i næste uge, så der er nok at se til mentalt. Derfor holder jeg nok også lige en skrivepause herinde i en uge til 14 dage, alt efter, hvordan det går. Det er en kosmetisk operation (en medfødt defekt på de ædlere dele - av av). Han er jo en stor dreng - 12 år - og har selv valgt operationen, så det skal nok gå godt. Han var igennem en større operation som 4-årig, hvor der desværre sprang et par sting, så det er det, der skal rettes nu, så det kan blive pænt :-)
Vægten er stadig status quo. Jeg er dog kommet i gang med motionen i denne uge, lidt løbebånd blev det til i dag. Motionen er blevet nedprioriteret pga. mine andre projekter, så der må motioneres, når det lige passer ind i kalenderen. Det gjorde det så her til aften ved 20.30 tiden :-)
Nå, nok fra mig i denne omgang.
Anna