God ide!!
Jeg har dog inge hjemme side eller lign, men vil da meget gerne fortælle om mig selv...
Jeg er teknisk assistent, 30år, gift på 5 år (vi har været sammen i 10!!) Vi har to børn: Amanda 4 år og Casper 1,5 år. Desuden består familien også af en hund og et utal af fisk. Vi bor i Husum lidt uden for København, i vores hus som vi selv har sat i sted, eller retter stadig prøver at sætte i stand!!
Jeg bruge det meste af min tid på at passe arbejde og familie, og så strikker jeg lidt... hm... nu lyder jeg vist ikke som en på 30, men pyt, jeg elsker mit liv, lige bortset fra de 35-40 kg som jeg har for meget!!
Gitte
#2 af muddes mor (slettet)
Nu tænker jeg at det kunne være sjpvt at lære nogen af jer bedre at kende!
Så har du en hjemmeside, blog, online-fotoalbum eller anden online-medie som fortæller noget om dig selv!?
? så kunne det være sjovt at dele disse blandt ligesindede! :-D
Derfor starter jeg denne tråd op, i håbet om at få mere at vide om jer der bevæger jer rundt her på madital.
Jeg starter selvfølglig selv:
Jeg kommer fra Hjortsvang ved Tørring. Her bor jeg med min mand i et lille hus. Mit job er Grafisk Designer. Hvad jeg ellers sysler med, tænker og laver kan du se på min hjemmeside:
kreativeomgivelser.dk + min blog: blog.kreativeomgivelser.dk
Kig endelig forbi (håber det virker efter lidt rod)!
Glæder mig til at se andres indlæg her...
(Er jeg nu den eneste med dette ønske, skal i selvfølgelig også lige give lyd ;-))
KÆMPE knus og PØJ PØJ med vægten derude. ;-)