Hej med dig. Jeg kender ikke din historie, men som barnløs, kan jeg kun sige at jeg synes det er en rigtig god ide, at få undersøgt om der er noget i vejen - så ved du, hvad du skal forhold dig til. Jeg ved ikke hvilken undersøgelse du skal til, men hvis du/I skal igennem en regelret undersøgelse for infertilitet, så involverer det også, at din kæresten sædkvalitet bliver undersøgt. Det er der mangen mænd der har det svært med - de er vist mere ramt på deres mandighed end de vil være ved, hvis der skulle være noget i vejen.
Hvis du har brug for mere information, så sig bare til, jeg har været igennem 2 inseminerings behandlinger og er igang med 5. reagensgladsforsøg, så jeg er ved at være veteran inden for feltet - desværre!
Hilsen Anne
#2 af Bertas mor (slettet)
Til Kirsten P. (Og alle jer andre også :) )
Mit problem er overhovedet ikke forsvundet endnu. Jeg er stadig sammen med min kæreste - som jeg elsker meget højt - og problemet er stadig det samme, vi kan ikke finde ud af at flytte sammen, hverken geografisk, boligform osv. Og så ved han stadig heller ikke om han vil være far.
Jeg er så dog kommet så langt så jeg skal på hospitalet på torsdag i denne uge og have røntgentfotograferet de nedre dele. Så kan jeg i det mindste få at vide om jeg i det hele taget KAN blive gravid eller ej. Har jo ikke taget p-piller i 14 måneder nu, og jeg havde da håbet at der have været bonus.
Til jer der ikke kender mig og min baggrund. Kæresten har hele tiden været med på, at jeg stoppede med p-pillerne dengang, så han ved hvad han er gået med til.
Så nu går jeg bare og spekulerer over undersøgelse og på hvor lang tid der går før jeg får svar.
Indrømmet - jeg tænker ikke så meget på at tabe mig i øjeblikket, men jeg tænker jo stadig over hvad jeg putter i munden, og prøvet at finde fedtfattige erstatninger.
Jeg har haft et dårligt psykisk i lang tid, fordi jeg dunkede mig selv i hovedet hver dag, fordi jeg har taget det hele på igen. Men efter en lille hypnose er det blevet meget lettere at være mig - og det er jeg glad for.
Så skal vægttabet nok komme igang igen når jeg føler mig helt klar til det.
Med ønsket om en fortsat god dag til alle.
Knuz Marianne