Hej Malle
Man taber sig som regel meget lige når man lægger sine vaner om, så det skal du ikke være bekymret for.
Kroppen stabiliserer sig efter et stykke tid og så vil det ikke gå nær så hurtigt.
Når man tilråder at ikke tabe sig for hurtigt, så er det fordi at kroppen (organerne) ikke kan følge med og så kan det gå hen og blive farligt.
Samtidig tyder et moderat, men stabilt vægttab jo osse på at man har fundet en sund og fornuftig levevis, som med større sandsynlighed varer ved, end hvis du piner kroppen til et stort vægttab og derefter falder fra, fordi man har valgt en alt for skabet diæt, som man under ingen omstændigheder kan holde sig til.
Og så har jeg iøvrigt hørt at man taber sig hurtigere, når man dropper kulhydraterne (har dog ikke lyst til at gøre det selv!)
Tillykke med de 2 kilo....det er godt gået!
Fortsat god vind....
Hilsen PhatC
#2 af Phatchick (slettet)
Men mange steder har jeg læst, at det er bedst at tabe sig mellem 1/2 - 1 kg i ugen, for at det skal være blivende. Jeg synes bare ikke, jeg har gjort voldsomt meget for at tabe mig, overhovedet ikke overdrevet; mest af alt bare droppet alt det usunde og kulhydratrige mad og sørget for lidt ekstra motion. Men er 2 kg for meget???