Hej Anja....velkommen tilbage ;O)
Du kan godt smide de 3 kilo, hvis du sætter dig for det.
Du har allerede droppet is, slik og chips og det er jo flot.
Hvis jeg var i dine sko, ville jeg prøve at holde mig på 1200-1400 kcal om dagen.
Og så ville jeg spise de der 5-6 gange om dagen for at holde forbrændingen oppe.
En rask gåtur 1-2 gange om dagen, vil osse gøre underværker ;O)
Mht kulhydrater......spiser du slet ingen?
Jeg spiser selv 100-150 g ris, pasta el kartofler om aftenen og har det fint med det.
Især når vi skal have pasta, vælger jeg tit det grove.
Kom nu.....3 uger og 3 kilo.....du kan godt, bare klø på ;O)
Hilsen PhatC
#2 af Phatchick (slettet)
Jeg har været ude herfra i lang tid, da jeg ikke har haft internet i hjemmet. Har fået det igen nu, og det er på et hængende hår...Før jul, da jeg havde internet og var her, kom jeg til sidst ned på 71 kg.
Nu er vægten på 76. Jeg har længe haft et væddemål ( jeg selv fandt på ) med min kæreste om at veje 73 kg d. 1. maj. Inden da må jeg heller ikke spise is, slik eller chips. Dette har jeg nu holdt i 1½ måned, men har ikke tabt mig et eneste gram.
Nu har jeg godt og vel 3 uger tilbage, til at tabe 3 kilo. Jeg tror grunden til jeg ikke har tabt mig er, at min krop er ved at være træt at svingninger i min kost, da jeg nogle gange prøver at undgå kulhydrater. Hertil har jeg ikke dyrket nok motion regelmæssigt, men kun et par gange om ugen. Dette vil jeg til at gøre hver dag.
Jeg har brug for støtte og gode råd. VIL vinde det væddemål. 3 kilo på 3 uger burde være muligt, når man er engageret. En dyr middag står på spil... Jeg er konstant omgivet af fristelser(kulhydrater.....), så jeg skal være standhaftig. Vil virkelig gerne vinde det væddemål.
Så hvis I vel, må I rigtig gerne komme med gode råd, samt holde mig stramt i ørene. Så føler jeg samtidig jeg har noget at leve op til, hvis I forstår. .
Mange knus Anja