Hejsa Maddie
Næ, har såmænd bare holdt lidt vinterferie og startet på min nye uddannelse som coach. Den må jeg sige kommer til at tage meget af min tid de næste 2 år. Men det er dejligt. Skønt at komme i gang og med et fag, der bestemt er spændende og meget omfattende.
Der er ikke sket så meget mht. missionen. Jeg har taget lidt på - tabt lidt - taget lidt på - tabt lidt. Siden januar er der dog røget 1,6 kilo, så et eller andet sted er det okay. Det går bare lidt langsommere end jeg lige havde planlagt. Har overvejet at tage en coaching session med mig selv :-)
Og det vil bestemt også pynte gevaldigt på mig at få tabt de 15-16 kilo, jeg har sat som mit første mål. Så vejer jeg 75 kilo og så tager jeg den derfra. Ved ikke helt, hvad idealet for mig er. Det finder jeg ud af, når jeg kommer så langt.
3,5 kilo for marts er ikke urealistisk Maddie. Det kræver, at du er fokuseret på det, men jeg er sikker på, at det sagtens kan lykkes.
Jeg satser på at komme under 90 i marts måned. I dag siger vægten 91,3, så mon ikke det kan lade sig gøre. Tror ikke jeg skal sætte mig alt for høje mål lige nu, hvor der er så mange andre ting, der fylder i mit liv.
Anna
#2 af annap (slettet)
Nå, spøg til side. Her har jeg med møje og besvær (i al fald de sidste dage) holdt mit vægttab fra januar -100 g. Nu skal der til at ske noget igen. Marts måned skal gerne være måneden, hvor der ryger 3,5 kg. Er det for urealistisk?
Der er dukket forårstøj op rundt i butikkerne. Hvis vi giver den en skalle, vil det måske også se helt godt ud på os (okay, det gør det så måske på jer allerede),men på mig vil det pynte at smide 7-8 kg mere.
Jeg håber at høre fra nogen "på mission" - og der er plads til nye!
Hilsen Maddie