Hej alle Er der nogen der har lyst til en skalleuge i uge 6, det går ud på at alle der har lyst indtaster deres vægt mandag, 5 feb, og sætte sig et mål for uge 6 og så næste mandag d 12 feb indtaster (ny)vægt igen. jeg er sikker på det bliver en succe for os alle, og samtidige lidt sjovt. hejsa pastor
18 år1. februar 2007 kl. 15:41
Phatchick (slettet)
#2 af Phatchick (slettet)
re: Skalleuge uge 6
Hej Pastor
God idé....den er jeg da med på ;O)
PhatC
18 år1. februar 2007 kl. 17:20
pastor (slettet)
#3 af pastor (slettet)
re: re: Skalleuge uge 6
Hej PhatC Dejligt. så gi vi den en skalle....jeg har lige læst din profil, jeg tager hatten af for din motivation og gejst til at nå dine mål/delmål. totalt flot... ha en god dag Pastor
18 år2. februar 2007 kl. 10:14
Phatchick (slettet)
#4 af Phatchick (slettet)
re: re: re: Skalleuge uge 6
Tak Pastor for de søde ord ;O)
Din motivation fejler da vist heller ikke noget og sikke et fint resultat du opnåede med slankedoktor!
Glæder mig til mandag.....så gir vi den en skalle! ;O)
Go weekend..... Knus PhatC
18 år3. februar 2007 kl. 01:55
pastor (slettet)
#5 af pastor (slettet)
re: re: re: re: Skalleuge uge 6
hej ja så vejede jeg mig til morgen og vægten sagde 74,4kg så jeg har tabt 200g i sidste uge lidt har også ret, nå men mit mål for uge 6 er 1 kg mindre jeg er klar til "skallen" ha en god kamp phatc Hilsen Pastor
18 år5. februar 2007 kl. 15:46
Phatchick (slettet)
#6 af Phatchick (slettet)
re: Skalleuge uge 6
Hej pastor
Jeg starter med det vægten stod på igår morges.....det er vist det mest sikre efter føsdagskagen ;O)
Det vil sige at jeg lægger ud med at veje 125 kg og jeg håber ( og bør for at nå mit mål for februar) at tabe 1½ kg i uge 6.
Pøj pøj med det og god kamp ;O)
Knus PhatC
18 år5. februar 2007 kl. 18:23
Phatchick (slettet)
#7 af Phatchick (slettet)
re: re: re: re: re: Skalleuge uge 6
Og tilykke med de 200g.
Jeg kan kun give dig ret....lidt har osse ret og så længe det går i den rigtige retning...ik!? ;O)
Er der nogen der har lyst til en skalleuge i uge 6, det går ud på at alle der har lyst indtaster deres vægt mandag, 5 feb, og sætte sig et mål for uge 6 og så næste mandag d 12 feb indtaster (ny)vægt igen.
jeg er sikker på det bliver en succe for os alle, og samtidige lidt sjovt.
hejsa
pastor