Sensekost med Madital

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sensekost med Madital
jeg har været medlem af Madital i 7 år, men vægt gået op og ned, motivationen ligeså. Jeg har svært ved at folde fokus, og de gange det er gået godt har været når jeg spiser efter Sense kost eller MK principperne (Michelle Kristensen), begge "metoder" ligner hinanden. Jeg anvender samtidig Madital on og off for at registere og synliggøre hvor meget jeg spiser - for i sidste ende betyder for mange kcal vægtsstigning.

mit fokus er at få slået mit sukkermonster ned igen, og hvergang virker det at fokusere på kosten og have en strigent registrering - når jeg ikke målrettet registerer, så er det, at der "sniger" sig sukkerholdige snacks ind.

jeg starter projekt "slå sukkermonster ned" i morgen uge 29 (som startdag, selv om jeg her i weekenden har været bevist om hvad jeg spiser), så er det min officielle startdag :-)

ligenu handler det ikke om hvor meget jeg skal tabe mig, men at jeg skal komme ud af min snackingvaner, som er værst om eftermiddagen.

Klar, parat start :-)
4 uger13. juli 2025 kl. 11:13
Pøj pøj med at få dræbt sukkermonstret!
God beslutning!
Jeg hepper på dig!
😉 Det gør jo ikke noget hvis der ryger nogle kilogram også!
4 uger14. juli 2025 kl. 08:44
solakka - nope - mindre vægt...
@solakka - nope - mindre vægt er ren win-win 😂
4 uger14. juli 2025 kl. 17:48
Selvfølgelig er det en win-win situation
når der ryger nogle kilo fordi sukkermonstret er blevet dræbt. 😊

Hvordan går det?
Har du nogle gode fif til at holde sukkermonstret stangen?

😢 Der sprang nogle særligt grimme sukkermonstre op i min indkøbskurv i dag desværre! Is og saltlakrids.
2 uger31. juli 2025 kl. 14:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...