Motivation

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Motivation
Jeg har været i gang med min livsstilsændring i over 2 måneder, og det går faktisk stadig godt. Motivationen er der, kiloene forsvinder stille og roligt. Jeg kan mærke, at jeg har lyst og energi til at gøre "mere".. men hvad? Det skal selvfølgelig helst være godt for mit vægttab, men også for krop og sjæl... for har jeg det godt "indeni", så har jeg mere energi til at gøre noget ved det "udenpå". Så tænker.. kan vi lave en tråd med, hvad I gør for at være gode ved jer selv? Jeg tænker selvfølgelig ikke hjemmebag og ud at spise :D :D ? men - hvad giver jer energi og glæde - og fastholder jeres motivation?

For mit eget vedkommende er det:

Danse... gerne zumba, men også bare hjemme på stuegulvet
Kor... elsker at synge, og er altid glad og opløftet, når jeg går derfra.
Motion generelt - også bare en gå-tur, gør det lettere for mig ikke at spise alt muligt usundt.
Når jeg har nået et af mine delmål, giver jeg mig selv en ting: Det kan være en ny top, en buket blomster, massage eller fodpleje
Jeg taster min mad her. Giver mig føling med, hvor meget en portion koster på kaloriesiden, så jeg kan styre madindtag, når jeg er i byen.
5 år9. marts 2019 kl. 09:25
#2
Motivation
Synes rigtig godt om dit ovenstående indlæg . Jeg har lidt travlt lige pt , men vender tilbage efter påske. Rigtig go påske !
5 år16. april 2019 kl. 09:19
#3
Tak, og i lige måde :)
5 år16. april 2019 kl. 20:07


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });