kcal og vægtab

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
kcal og vægtab
Hej
Ville høre om der er mulighed for at man ikke taber så meget ,hvis man ikke spiser de kcal man skal om dagen.
jeg skal spise mellem 1300-1400 kcal pr dag uden motion
jeg har dage hvor jeg kun spiser 1000-1200 kcal. har det indvirkning på vægttabet. noget jeg har læst, er der noget om det.
jeg har tabt mig ganske pænt i nu.
5 år28. februar 2019 kl. 20:20
#2
Hvis man over en periode får alt for få kalorier, kan vægttabet godt stoppe, fordi kroppen tror, der er hungersnød, og holder godt fast på det den har. Hvis mit vægttab går i stå spiser jeg faktisk lige nogle hundrede kalorier mere end jeg plejer, og så kommer der gang i det igen. Men jeg giver ikke bare los over flere dage.
5 år28. februar 2019 kl. 22:56
#3
Tak. så ved man det , hvis vægten går i står
5 år1. marts 2019 kl. 11:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });