Jeg er holdt op med at tabe mig i min 4:3 kur

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Jeg er holdt op med at tabe mig i min 4:3 kur
Hej alle,
jeg har siden nytår i år været på en blanding af 5:2 og 4:3 slankekur, hvor jeg på slankedagene reducerer mit kalorieindtag til omkring 500 kalorier. Jeg har tabt mig ca. 10 kilo, siden nytår, hvilket jeg er rigtig stolt af. Jeg er såledesnede på ca. 90 kg efter at have været oppe og veje 100 kg omkring årsskiftet.

I løbet af den seneste måneds tid har vægten dog slet ikke rykket sig ud af flækken, og jeg er derfor holdt med at tabe vægt. Mit mål er at komme ned på 85 kilo. Så tæt på og dog så langt fra! Jeg spiser ikke meget mere på mine spisedage til at kunne gøre, at jeg tager på. Jeg løfter vægte to gange om ugen ca. 1 timer hver gang, og det er typisk den eneste motion, jeg dyrker. Kan I tænke på nogle grunde til, at jeg ikke taber mig mere, eller er det helt normalt, at der er plateauer i vægttabet?

Mange tak!
Hilsener Michael ***link slettet af admin***
5 år30. september 2018 kl. 15:38
#2
Go for it
Jeg tænker det er helt almindeligt, at der er plateauer i vægttabet. Bare hold hovedet højt og bliv ved med at kæmpe, så skal det nok gå. Jeg står på den anden side, og vil gerne tage på op til en konkurrence, men har meget svært ved at indtage for mange kulhydrater.

Venlig hilsen
Peter
** link fjernet **
5 år2. november 2018 kl. 16:05


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });