Vægttabsmakker til sparring/motivation/træning

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Vægttabsmakker til sparring/motivation/træning
Kære alle

Jeg er en pige på 27 år. Jeg søger en, der ligesom mig er i gang med et større vægttab, til sparring/motivation - også gerne træning hvis du bor i københavn. Sidste år tabte jeg mig ret meget, men gik pludselig helt i stå og tog meget på igen og synes nu det er svært at holde motivationen op alene.


6 år18. marts 2018 kl. 18:12
#2
Hej
Da jeg første gang læste dit opslag, tænkte jeg, at der da må være nogen, der er nærmere. Men du har ingen svar fået, og det synes jeg er synd. Jeg kunne da godt bruge nogen at sparre med, selvom det er nogle år siden, jeg tog det store ryk. Jeg er lidt gået i stå på det sidste, der mangler. Jeg bor i Odsherred, så det er for langt væk til træningsaftaler. Jeg kan komme til København en gang om måneden, til en gåtur. Ellers kan vi snakke over messenger eller tlf. Og så er jeg 46. (Men ikke altid i hovedet... :-D )
6 år25. marts 2018 kl. 12:32


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });