Nyt liv - Motivationsgruppe i den virkelige verden?

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Nyt liv - Motivationsgruppe i den virkelige verden?
Hej
Jeg er 51, og skal tabe mig 28 kg.
Jeg har tabt 28 kg for nogle år tilbage, men diverse problemer gjorde, jeg tog 7 kg på igen.
Jeg har lige fået fjernet skjoldbruskkirtlen pga kræft, og har i forvejen hashimoto (Der giver lavt stofskifte).
Derudover har jeg Morbus Crohn, der gør, at i perioder har min mave det absollut ikke godt.
Fysiske skavanker har begrænset mig, så jeg nu skal tl at træne mig op til noget styrke.

Jeg laver en dagbog, så hvis der er nogen, der vil følge med/kommentere på min nye livsstil, så er i hjertelig velkomne :)

Jeg bor i Fredericia, og har en træningspartner.
Men er der nogen, der også bor i Fredericia, kunne vi måske mødes og motivere hinanden ind imellem :D
6 år9. oktober 2017 kl. 14:06


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });