69 år minus 8 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
69 år minus 8 kg
hej jeg hedder Lilian og er 69 år. og er 165 cm høj/lav
jeg vejede 75.4 da jeg startede op her - dvs. det var søndag efter en madrig lørdag
næste dag var vægten faldet noget.
jeg vil gerne opnå at veje 68 kg og helst 65.
qua min alder sidder kiloene lidt bedre fast end tidligere, men vi har også levet godt og lækkert i de sidste par år.

hver dag går jeg en tur med mand og stave, mindst en time og helst mindst
4 km. desuden tager jeg runder med power hoop for maven, for det er jo netop der de sidder, de lumske kilo.

jeg startede herinde d. 2 april og i dag siger vægten 72,9, og det er jo ganske fint, da jeg har besluttet mig for 500 gr pr uge, for ikke at udfordre mig for meget.
I dag har jeg opgraderet mit medlemskab, så skal jeg bare se om jeg kan finde ud af at bruge alle faciliteterne og hvordan/hvortil.

kunne MEGET godt tænke mig een eller flere at sparre med - nogen på omkring 60+ og som har lyst.- selvfølgelig også alle andre aldre, men jeg tænker bare at det var mest oplagt at spejle sig i samme aldersklasse...
lilianwo
jeg deltager forresten også i aktivitetsudfordringen.
7 år12. april 2017 kl. 19:31
#2
hejsa
Jeg er 52 år, hvis jeg kan bruges :) er startet i dag,
6 år2. oktober 2017 kl. 19:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });