Ny her - og klar på forandring!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Ny her - og klar på forandring!
Hej med jer,

Jeg er ny på siden, og er lidt i tvivl om, hvordan det hele fungerer. Men nu prøver jeg :)

Jeg er en kvinde på 26 år, 178 cm høj, og vejer omkring 75 kg, primært placeret på maven og i form af "kærlighedshåndtag". Som barn har jeg altid været en slank pige, men også altid meget mad-glad og det begyndte så at kunne ses i teenage-årene.
Jeg har altid været aktiv og glad for sport. Udover cykelture som transport-form, bliver det dog ikke til så meget andet lige pt og Fitness World har ikke set mig de sidste par uger.
Men min største udfordring er nu maden. Jeg elsker søde sager og at spise meget! Jeg spiser når jeg er ked af det, når jeg er glad, når jeg er træt, når jeg keder mig, når jeg skal hygge mig .. og alle de andre gange ind imellem.

Jeg har i årenes løb flere gange prøvet at tabe mig, men det er aldrig rigtig blevet til det helt store. Hver gang jeg falder i, har jeg en tendens til at give op og tænke "det nytter alligevel ikke". Jeg har brug for nogle at sparre med - og som jeg kan stilles til ansvar for. Derfor vil jeg nu prøve det her, for at se, om det kan hjælpe mig på vej.

Jeg vil gerne ned og veje 65, som efter mine beregninger burde være en fornuftig vægt til min højde. I sidste ende er det dog mere vigtigt at jeg føler mig godt tilpas i min krop og at jeg er tilfreds, når jeg ser i spejlet, og ikke så meget hvad der står på vægten.

Jeg har prøvet 5:2, og overvejer om jeg skal se at komme rigtigt igang med det igen.

Rigtig god fornøjelse til alle jer andre seje mennesker - det er inspirerende at læse om jeres op - og nedture.

VI KAN JO GODT!

High five fra mig.
7 år9. februar 2017 kl. 00:03
#2
Velkommen til :)
Du kan lave en tråd i Personlige Dagbøger (du kan evt. bare kopiere denne ;) ), så er der sandsynligvis flere som vil følge dig. Jeg vil i hvert fald, også selvom du bliver herinde :)
Derinde kan du også se og kommentere på mange andres vej.

Du er også velkommen inde i +10, i ugens vejning. Der skal man bare have ville smide 10 kg i første omgang, så selvom du lige om lidt har smide mindre at smide end det, er du velkommen alligevel :)
7 år13. februar 2017 kl. 15:11


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });