vægten følger ikke med

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
vægten følger ikke med
Hej Alle.

Jeg ved ikke om nogle af jer har oplevet det samme? Jeg har brugt madital længe, og plejer på dags basis at kunne se udviklingen på vægten.
Det kan jeg ikke længere, og det er møg irriterende. jeg vejede sidste uge 59.7, taber mig hver dag(i følge madital) 150gram. Det vil sige jeg i dag burde have vejet noget alla 58.9(det var om onsdagen jeg vejede mig) - men i stedet vejer jeg 60.4.
Ved det måske ikke lyder af meget, men når det heller ikke er meget der skal tabes- virker det som noget af et nederlag..

er der andre der har prøvet det?

(og, JA- jeg ved godt kroppen kan svinge i væskebalance og blabla,- men når jeg plejer at kunne følge udviklingen?)
8 år2. november 2015 kl. 12:16
#2
Har det passet i månedsvis - når du skriver plejer?
Jeg vil gætte på at du har ændret noget i dine daglige aktiviteter, så du overvurderer hvor mange kalorier du forbrænder dagligt. Eller du har spist uberegnelige en eller flere dage.
... men det lyder helt genkendeligt. For mig er det mere reglen end undtagelsen at ugens tab passer med beregningen.
8 år2. november 2015 kl. 18:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });