5-2

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
5-2
Nu er jeg så prøvet at hoppe på 2-5 da mit vægt tab har stået stille længe for at se om JEG kan boaste /vække vægt tabet
men 3 uger og der er sket nada ved ikke om JEG gør noget forkert GODE råd /erfaringer modtages og har lige et par spørgsmål når der er faste dag skal mættede balancen den grønne søjle også op på 125 der det syntes jeg er svært ligeså AT spiser 2150 kcal på spiser dage håber nogle kan guide mig uden store indviklede forklaringer tak på forhånd
8 år3. juni 2015 kl. 18:08
#2
5-2
Hej angåend den grønne søjle mener jeg ikke st den skal op på 125 på en faste dag, det er nok næsten umuligt pga den kun 500 kcal som man jo indtager med ikke så energitæt mad (har jeg i hvertfald gjort) tror vigtig er kun at den er grøn.
Angåend de 2150 kcal som du skal spise på spisedagen kan det være en idee at spise nogle mandler og nøder, når du kommer til at mangle kcal, eller supplerer salaten med en avocado fx (hvis man kan lide disse ting). Håber det hjælper lidt.
Og nogle gang stå vægten bare og røre sig ikke , jeg havde det i 2 måneder (kunne gøre hvad jeg ville), men derefter gik det videre.
Krydser fingrene.
8 år7. juni 2015 kl. 14:40
#3
Tak for dit svar det vil jeg prøve og i lige måde :-)
8 år9. juni 2015 kl. 09:10
#4
Kan du have overvurderet dit aktivitetsniveau, så de 2150 på spisedage er lidt for højt? Hvis vægten står stille, så betyder det jo, at du har spist den mængde der skal til for at holde vægten selvom du har haft fastedage - altså at indtaget på spisedage er for højt. Så måske lidt mindre på spisedage kan gøre tricket? Og så generelt prøve noget nyt, så kroppen bliver overrasket. Hvis du normalt spiser blomkål, så spis broccoli eller spinat. Hvis du normalt får yoghurt/skyr til morgenmad, så prøv med æg/rugbrød i stedet. Bare et par dage, for lige at "ryste posen" :)
8 år15. august 2015 kl. 16:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });