Online makker søges! :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Online makker søges! :)
Hejsa madital brugere!
Jeg er en pige på 22 fra København, som p.t. er oppe og veje ca. 70 kg. Mit mål er, at komme ned på 60 kg, og jeg er begyndt at tage træningen i fitnesscenteret seriøst - træner 2-3 gange om ugen og løber hver til hver anden dag. Jeg har sat mig et mål om at deltage i et 5 kilometers løb i slutningen af maj, men jeg har svært ved at tage mig sammen når det kommer til kost, og søger derfor en person der er i samme båd, som jeg kan sparre med. Skriv endelig, hvis det lyder som noget for dig!
Bedste hilsner
Sternocleid
9 år3. april 2015 kl. 18:30
#2
søger du stadig makker?
Hej sternocleid
Jeg er lidt i samme båd, dog vil jeg gerne fra 75-65 og har også "nemt" ved at motionere, men har også svært ved at tage mig sammen når det kommer til kost.
Søger du stadig en at sparre med? Jeg er også bosat i kbh, men er 28 år.
mvh.
Mette
8 år11. maj 2015 kl. 15:47


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });