Tabslisten uge 6

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Tabslisten uge 6
Undskyld forsinkelsen - den skyldes travlhed, skiferie, manglende internetforbindelse ... men resultatet er:

LotteBal: minus 200 gram - vægttab 2 uger i træk
Bit: minus 900 gram - vægttab 1 uge.

Så tillykke LotteBal - du vinder "flest uger i træk"-konkurrencen - og jeg selv vinder flest gram.

Jeg er obs på maden her på skiferien og satser på et lille tab denne uge - men der er godt nok mange fristelser på ferie - især elsker jeg afterski-øl.

Flere, der vil være med?
9 år11. februar 2015 kl. 17:58
#2
Ny
Hej

Jeg er helt ny her, men jeg har før været inde på Slankedoktor og været superglad for skallerne derinde.

Jeg kunne frygtelig godt tænke mig at være med på den her skalle, da jeg finder det meget motiverende! :-)

Mvh. HKS81 aka Helene

9 år11. februar 2015 kl. 23:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });