vægttab - 25 kg.

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
vægttab - 25 kg.
Hej Alle,

Jeg er en pige på 20 år, som igennem de sidste 5 år har taget næsten 30 kg på.
Det har været sket en masse dårlige ting i mit liv, som har gjort at jeg ikke rigtig har kunnet tage mig sammen til at komme af med de ekstra kilo, og i stedet taget nogle flere på.
Havde en periode på et halvt år for ca. 2 år siden, der jeg fik hanket op i mig selv og trænede every day, og spiste meget sundt, tabte også ca. 15 kg. og var næsten på min målvægt.
Men så røg jeg tilbage i gamle mønster igen, og vægten steg yderligere..
Jeg er 164 høj, og vejer på nuværende tidspunkt 83 kg. - målvægt 58-60 kg. Så skal tabe 25 kg. !!
Nu har jeg virkelig fået nok, har fået mere energi og overskud i mit liv, og er virkelig bare træt af at have de ekstra kilo, så nu skal de virkelig ryge!! og aldrig komme på igen ;-)
Gik igang for 3 uger siden, og var oppe på 87,6 kg, og kørte hårdt på fra start, med at spise sundt og lidt, og har allerede tabt 4,6 kg.
Jeg så bare en masse gamle tråde herinde, men ikke rigtig nogen i samme emne som var nye.. Så tænkte det kunne være dejligt og forhåbentlig lidt mere motiverende og forpligtende at dele mit vægttab herinde, så man holder sig selv lidt ved ilden :-)
Så tænkte opdatere en gang i ugen med vægten, og skrive med jer andre om forløbet, (selvfølgelig også jeres forløb;-) ).
Håber at nogen kunne have lyst til at følges ad!
9 år29. januar 2015 kl. 22:31
#2
Held og lykke med dit vægttab :D! Den her side er super god til at motivere en, og hjælpe en med at tabe sig, men stadig på en sund måde, hvor man ikke nødvendigvis behøver at sige farvel til slik for altid, men man kan spise lidt, og så bare lidt mindre af noget andet. Synes selv, at det er super dejligt med den frihed.
Og super fedt med det vægttab du allerede har åbnet! Bare bliv ved med det! Glæder mig meget til at følge med i din tråd ^^
9 år31. januar 2015 kl. 11:16
#3
Tusind tak! ;) Ja præcis, har også tænkt det her som en livsstilsændring, og ikke bare en kort diæt, da det jo er alle ens madvaner som skal ændres for at det holder.. ;) Holder med dig om det med friheden, at man ikke bliver nægtet noget specielt, men at man bare lærer hvilke mængder man kan tage for at undgå at få op i vægt.
Tak, blev mega overrasket, havde egentlig ikke vejet mig i nogle uger, tænkte ikke rigtig på det på den måde, men synes jeg kunne mærke i nogle dage at jeg havde tabt mig, og så gik jeg på vægten og vupsi ;) Det var skønt!!

Denne her uge har været ret meget ude af kurs, var ikke så striks med maden, lidt rundstykker og kage, hehe, og det synes også på vægten..hmm;) 83,5 kg.. så har gået op 500 g. Men er tilbage igen, og har tænkt mig at gøre en ekstra indsats i denne uge, så der minst kommer de 500 g. af igen :-)
Vejer mig hver torsdag morgen når jeg går op, så det bliver så præcist som muligt. Har også tænkt mig at begynde og måle forskellige steder, så jeg kan få mig et lidt bedre billede af hvor fedtet ryger af henne.

Har tænkt en del på at prøve nogle nupo produkter, som måltidserstatning, for enkelte måltid, er ikke så god til at få i mig en ordentlig omgang morgenmad, eller middagsmad. Nogle af jer der har nogle erfaringer med det? Tænkte at det så også ville være nemmere at holde styr på kalorierne, hvis jeg ved præcis hvor meget nogle måltid indeholder. Nogle steder har jeg ihvertfald oftest ikke tilgang til en vægt, til at veje maden med og så er det jo skønnere med det andet.. :-)
9 år6. februar 2015 kl. 19:12
#4
gå med i vejetråden +10
- vi vejer hver torsdag - og prøver at motivere hinanden
9 år6. februar 2015 kl. 20:30
#5
Okay, Tak for info ;)!! Det vil jeg prøve så.
9 år9. februar 2015 kl. 20:48
#6
Nåh, nu har jeg været væk fra tråden et stykke tid, ville bare informere om at jeg nu totalt har tabt 10 kg! er nede på 77,2 kg. Så det går virkelig den rigtige vej, fantastisk. :)
9 år2. april 2015 kl. 09:56
#7
Et stort tillykke! Hvor er du sej, det går jo strygende. Begyndte du på Nupo? Jeg spiser det hver dag til frokost for at få tid til motion i pausen. Og jeg bliver faktisk mæt af to portioner diet shake.
9 år2. april 2015 kl. 10:46


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });