Vægttab 8 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Vægttab 8 kg
Så er jeg her sørme igen :-)
Det lykkedes mig at tabe 10 kg sidste gang jeg var her, så det burde jo kunne lykkedes igen.
Målet dengang var at blive klar til bikini sæsonen og da bikinien var lagt i skuffen for sommeren, ja så skete der et eller andet med motivationen og vupti tog jeg de 8 kg på igen :-(
Nå men hvis der er nogen der har lyst til at være med på en ugentligt vejedag, bare for motivationens skyld så sætter jeg min vægt ind om lørdagen med første gang næste lørdag :-)
Held og lykke med vægttabet
9 år2. januar 2015 kl. 23:29
#2
Også jeg
Jeg skal også liiiiige af med 8 kg. Har forsøgt længe men det er som om kroppen modarbejder mig. Jeg e med på Vejedag
9 år6. januar 2015 kl. 11:07
#3
Jeg er klar
Jeg er i samme båd som jer, så jeg vil rigtig gerne være med her :) Vejedag i går eller venter vi til næste lørdag?
Men vægter muskelopbygning højere end vægttab lige nu. Så må vi se hvor min træning fører mig hen.
9 år11. januar 2015 kl. 12:06
#4
også jeg
jeg skal også lige af med 10 kg nu
9 år12. januar 2015 kl. 13:06
#5
oss mig :-)
Jeg er her også startet min næste dele mål 10 kg vejer mig fredag morgen ?
9 år27. januar 2015 kl. 12:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });