TanjaK Tilbage igen :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
TanjaK Tilbage igen :-)
Hej Kære Maditallere

i 2010 - 11 brugte jeg madital i en længere periode... 1 års tid så vidt jeg husker. - det er jo længe siden.

Jeg gik fra 161 cm høj og 96 kg og kom ned på 69 kg. i løbet af den periode hvor jeg brugte madital.

Jeg ser tilbage på tiden herinde som ekstremt positiv, mange fulgte min rejse og bakkede mig op og mange var også en stor inspirations kilde for mig.

Af mange årsager kom jeg fra madital og i tiden efter jeg droppede ud her, kørte vægten lidt op og ned med 1 par kg. for 2 år siden røg jeg ned på 62 kg - det er jo helt vildt.

Jeg er begyndte at styrketræne seriøst igen sidste år i julen og har taget 2 kg på så vægten siger i dag 64,6 kg.

huden har trukket sig så meget ind den kan efter nogle års rimelig stabil vægt, og nu er jeg klar til at smide de sidste 6 kg ca.

Så derfor har jeg meldt mig på banen her igen, fordi jeg håber det giver det sidste spark til at nå helt i mål.

Jeg er spændt på om nogle af de "gamle" maditallere som var her den gang, stadig er her og jeg ser jeg frem til at hilse på de "nye" som er kommet til siden.

Venlig hilsen

Tanja
9 år10. november 2014 kl. 20:09
#2
velkommen tilbage fra biologi c
9 år15. november 2014 kl. 12:16
#3
Tak Biologi c
Dig har jeg heller ikke glemt :-)

knus her fra
9 år16. november 2014 kl. 16:15


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });