Rekonstruktion af bryst

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Rekonstruktion af bryst
I Januar måned vejede jeg 105-106 kg., da jeg blev indlagt med forstadie til kræft i mit venstre bryst. Efter 2 operationer var brystet væk og jeg skulle komme mig over chokket. Jeg har en ret stor barm (95 I), så det var en massiv forandring for min krop.
Jeg må nol indrømme at jeg tog rutsjebanen ned i et hul selvom fasaden da holdt. mad og søde sager fik deres vante plads i min hverdag, hvorde hurtigt fyldte for meget. Min læge sagde til mig, at den bedste måde at forberede mig på den kommende operation (rekonstruktionen) var at tabe mig. Jeg gik naturligvis igen i gang med at tabe mig, men igen blev det et halvhjertet forsøg og jojo effekten viste sit grimme ansigt.
I tirsdags skulle jeg så til samtale hos kirurgerne, der skal forestå min rekonstruktion og så faldt bomben. De opererer ikke før min bmi er på 30 eller derunder... Dumme mig - vidste det jo egentlig godt. Så det er 22 kg der skal ryge ca.
Der er så en kææææmpe gulerod for mig lige nu. Når de rekonstruerer mit bryst, tager de en "lomme" fra mit maveskind. Resultatet efter operationen skal naturligvis være æstetisk, så de "ordner" naturligvis resten af maven også (det hængende skind fra et større vægttab). Mit andet bryst skal reduceres lidt også og får dermed et løft. Så måske er jeg en lækker babe til næste år?
En ting er sikkert. Jeg VIL opereres i Februar. Det giver mig 4-5 måneder at smide de godt 20 kg. Jeg KAN!
9 år2. oktober 2014 kl. 20:16
#2
Hallo chmc - sikke en omgang, du har været igennem! Der er da ikke noget at sige til, at du lige tog en rutsjebane der! Til gengæld sporer jeg - uden at kende dig overhovedet - en meget positiv holdning til projekt vægttab og en mega gang gå-på-mod - og det er jo genialt. Held og lykke med projektet. Jeg er selv i gang med et vægttab på i alt 25 kg, som jeg dog har strukket ud over lidt under 1 år, så det er 500 g pr. uge. Jeg synes derfor, at 20-22 kg på 4-5 måneder er VILDT. Nogen speciel grund til at det SKAL være februar? Men bare giv den gas - for hvad enten det så bliver februar eller marts - så er jeg sikker på, at det bliver et godt resultat.

Projekt "Lækker babe" here you come! God weekend og rigtig god start til dig fra Karlslunde... :)
9 år3. oktober 2014 kl. 14:11


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });