Tabslisten uge 38 - ny vejetråd

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Tabslisten uge 38 - ny vejetråd
Hej Madital'er

Jeg opretter denne tråd til alle, der har lyst til at skrive deres vægt ind i løbet af torsdag i hver uge. Jeg skriver så i en resultattråd i løbet af weekenden resultaterne med kåring af ugens taber.

Et af mine egne problemer er, at jeg taber mig den ene uge eller måske to uger i træk, og så tager jeg på den næste uge. På den måde kommer jeg jo aldrig videre. Derfor vil jeg også i resultattråden skrive, hvor mange uger i træk man har tabt sig. Håber, at det kan motivere. Og at I har lyst til at være med.
9 år18. september 2014 kl. 09:14
#2
71 kg - 2 kg op på en uge. Utroligt!
9 år18. september 2014 kl. 09:15
#3
Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg eventeult ikke længere må være i den vægttabstråd der er i 10+ - hvis det er sådan så vil jeg gerne være med her. jeg har samme problem som dig.
Vægt i dag 65,5kg
9 år18. september 2014 kl. 11:03
#4
Vægten sagde 76.4 idag. ÷700 g :-)
9 år18. september 2014 kl. 18:20
#5
Hej :-)
Hejsa er i gået stå god tråd hvis ikke vil jeg gerne være med vejer mig fredage vægten sagde 87.5 -500
9 år27. januar 2015 kl. 12:55
#6
Vi kom vist aldrig rigtigt i gang :-) men jeg er klar igen - vejer 71, ligger stadig og svinger mellem 69 og 71. Hvis nogen vil være med på tabslisten skriver jeg gerne resultater ind hver weekend med ugens taber og ugens "flest uger i træk".

Min plan er mere motion og færre kulhydrater - i hvert fald af den usunde slags.
9 år31. januar 2015 kl. 12:35
#7
Er det lørdag vi vejer så siger min idag 87 kg(tabt 13 siden somme via en anden kalorieberegner og madital mål 20 kg inden sommer så mangler 7 kg )
Håber der er flere der melder sig på tråden det er lidt sjovt og motiverende god dag og uge til jer alle :-)
9 år31. januar 2015 kl. 16:13


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });