Slankemakker søges pige/dreng på ca. 22 år der ønsker at smide 5-8 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Slankemakker søges pige/dreng på ca. 22 år der ønsker at smide 5-8 kg
Ønsker motivation og fælles målsætninger. Er begyndt at arbejde i køkken og har desværre taget en del på det sidste års tid, det skal være slut og kiloene skal af så jeg kan få bedre selvtillid igen!
Vil gerne maile, skrive sms eller facebook
Håber jeg finder en motiveret slankemakker :)
9 år14. september 2014 kl. 01:36
#2
Hej Maldiverne,

Hvis du skrev hvor i landet, så kunne være det ekstra godt med en slanke makker tæt på. For ellers kan du oprette under dagbøger din dagbog, som kan være være en måde at holde motivationen på. For selv skriver lidt af mine tanker der... folk er gode at svare hvis der er undren eller lign
9 år14. september 2014 kl. 10:28
#3
Hej!
Hej maldiverne :)
Som Pia siger kunne det være super at vide hvor i landet du kommer fra.
Jeg er 21 år og arbejder også i køkken, og for mig har det helt klart været en udfordring i forhold til vægttab.. Jeg har før tabt 30 kg, men pludselig kunne jeg ikke lade være at "hapse" lidt hist og her i køkkenet, spise for meget osv osv og der kom 10 kg på igen..
Og det går virkelig ud over både selvtillid og selvværd, så nu er jeg startet igen, og føler mig virkelig motiveret :)
Hvis du har lyst kan vi sagtens følges ad i hinandens vægttab?
9 år19. september 2014 kl. 10:21


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });